آزمون تعیین صلاحیت
آزمون وکالت

آگهی اختصاصی کانون وکلای مرکز در آزمون وکالت ۱۴۰۲

آگهی اختصاصی کانون وکلای مرکز در آزمون وکالت ۱۴۰۲

شناسنامه قانون- هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در جلسه امروز مورخ ۲۴ اردیبهست در خصوص جزییات آگهی اختصاصی این کانون در آزمون وکالت ۱۴۰۲ تصمیم گیری کردند.

به گزارش وکلاپرس به نقل از اختبار، بر اساس تصمیم امروزه هیات مدیره کانون وکلای مرکز وکلای پایه یک عضو کانون‌های وکلای دادگستری به شرط انصراف از پروانه پایه یک قبلی خود میتوانند مجددا در آزمون وکالت شرکت کنند.

بر اساس آنچه فرشید فرحناکیان، عضو هیات مدیره کانون مرکز درباره مصوبات امروزه هیات مدیره کانون مرکز اعلام کرده است، تنها مسئله‌ای که از سوی این کانون به‌عنوان شرط اختصاصی تعیین شده، امکان حضور وکلای پایه یک در آزمون ۱۴۰۲ است.

بر اساس آگهی اختصاصی کانون وکلای مرکز در آزمون وکالت ۱۴۰۲:

وکلای پایه یک عضو کانون‌های وکلای دادگستری منعی برای شرکت مجدد در آزمون وکالت ندارند. این افراد به شرط انصراف از پروانه پایه یک قبلی پس از قبولی در آزمون، مطابق آیین‌نامه اجرایی لایحه استقلال مصوب سال ۱۴۰۰ کارآموزی خواهند کرد.

گفتنی‌ست مهلت ثبت‌نام آزمون وکالت ۱۴۰۲ که تا ۲۲ اردیبهشت تعیین شده بود، تا روز ۲۷ اردیبهشت تمدید شده است.

این آزمون در ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

پیش از این قرار بود در خصوص ۱- امکان شرکت وکلای پایه یک دادگستری و کارآموزانی که کارآموزی آنها مشمول قانون تسهیل نبوده، ۲- تصریح و تعیین مصادیق مدارک رشته های فقه و مبانی حقوق اسلامی قابل پذیرش جهت شرکت در آزمون وکالت ۱۴۰۲ و ۳- حداکثر شرط سنی مجاز برای شرکت در آزمون تصمیم گیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام