آزمون تعیین صلاحیت
آزمون وکالت

آزمون وکالت ۱۴۰۱ مرکز وکلای قوه قضاییه | متن دفترچه راهنما به همراه لینک ثبت‌نام

شناسنامه قانون- آگهی آزمون فوق‌العاده وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۱ منتشر شد. بر اساس این آگهی، مهلت ثبت‌نام آزمون از شنبه ۲۰ فروردین آغاز می‌شود و تا ۲۶ فروردین ادامه خواهد داشت.

هزینه ثبت‌نام (صرفا برای مرحله تستی) ۳۰۰ هزار تومان و مجری برگزاری آزمون دانشگاه آزاد اسلامی است.

این آزمون روز ۲۳ اردیبهشت در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد و مواد آزمون: عبارتند از: حقوق مدنی، آیین دادرسی مدنی، حقوق تجارت،حقوق جزای عمومی و اختصاصی، آیین دادرسی کیفری، فقه، حقوق اساسی و حقوق ثبت.

برای دانلود دفترچه راهنمای آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۱ کلیک کنید

جدول مواد و ضرایب آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۱

آگهی آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۱ منتشر شد

سایت ثبت نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۱

ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۱ در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود.

داوطلبان باید در مهلت مقرر (۲۰ تا ۲۶ فروردین) به سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی http://www.azmoon.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

منابع آزمون وکالت سال ۱۴۰۱

10 دیدگاه

  1. سلام .خواستم از طراحانی ک درتهیه سئوالات مشارکت داشتن تشکر وقدردانی کنم.برای اولین بارآزمونی کاربردی و مفهومی ودرعین حال پویا رو درکشور مشاهده کردیم .
    متاسفانه حوزه ازمون در دانشکده حقوق خرم اباد .بسیار بی نظم شروع شد .و بهمین شکل ادامه یافت و به پایان رسید.و۴۵ دقیقه از زمان هدر رفت.

  2. سلام ایا واقعا با این همه هزینه و وقت گرفته شده و حتی برگزاری مصاحبه حضوری در شرایط خاص کرونایی هیچ جذبی به عنوان مشاور قوه قضاییه در سال گذشته وجود داشت یا همه رفت به حساب حق الناس

  3. سلام. چرا هزینه زیادی برای ثبت نام باید داد. آیا این انصاف است که 300هزارتون داد. چرا کسی پاسخ گو نیست. منبع درآمد خوبی شده این آزمون ها. که پول های زیادی گرفته شود ودرامد خوبی برای برگزاری آزمون ها شده. چرا این قدر هزینه.

    1. این ۳۰۰ هزارتومان ها باید بین ناظرین ودست اندرکاران تقسیم شودوخوب اگربراساس حقوقشان باشد یاتورم سهم هر شرکت کننده میشود حالا آنها درنظر نمی گیرن که کسی که می خواهددراین آزمون شرکت کند ازدرد بیکاری وبی پولی است….

    1. سلام دوست عزیز. جمله آزمون مشاوران نادرست است. قبلا اسمش این بوده و سیاست بر این بوده. الان اسمشعوض شده و سیاستها و نحوه سوالها هم عوض شده و عینا و دقیقا برابر با آزمون سراسری کانون وکلا شده (اسکودا). لذا اسم کنونی هست: آزمون سراسری مرکز وکلا (اسمو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام