آزمون وکالت

آغاز ثبت‌نام مجدد آزمون وکالت و آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰

مهلت ثبت نام مجدد آزمون وکالت و آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰ شروع شد

شناسنامه قانون- پیرو درخواست‌های مکرر داوطلبان آزمون وکالت و کارشناسی رسمی ۱۴۰۰ با پیگیری‌های مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، فرصت ثبت‌نام مجدد برای داوطلبان این دو آزمون ایجاد شد.

جاماندگان از ثبت‌نام در آزمون وکالت و کارشناسی سال ۱۴۰۰ می‌توانند از امروز چهارشنبه در این دو آزمون ثبت‌نام کنند.

با هماهنگی مرکز وکلا و سازمان سنجش، داوطلبان جامانده از ثبت‌نام اولیه می‌توانند از دهم تا سیزدهم شهریور با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در آزمون‌های وکالت و کارشناسی رسمی ۱۴۰۰ ثبت‌نام کنند. فرصت اعطایی آخرین مهلت ثبت نام بوده و قابل تمدید نمی‌باشد.

زمان جدید برگزاری آزمون

با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون های کارشناسان رسمی و وکالت قوه قضائیه به استناد مصوبه هفتاد و نهمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ مبنی برعدم امکان برگزاری این آزمونها در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹/۰۶/۱۴۰۰، زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضائیه به روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ و آزمون وکالت قوه قضائیه به روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ موکول گردید.

هزینه ثبت نام آزمون

هزینه ثبت نام در ثبت نام آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه در سال ۱۴۰۰، دویست و پنجاه هزار تومان می باشد.

هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضائیه سال ۱۴۰۰ برای رشته های راه و ساختمان، امور ثبتی و نقشه برداری، امور وسائط نقلیه موتوری زمینی (تصادفات)، حسابداری و حسابرسی، کشاورزی و منابع طبیعی، امور بانکی، برق ماشین و تاسیسات کارخانجات، بورس و اوراق بهادار مبلغ ۳۵۰ هزار تومان و برای سایر رشته ها مبلغ ۳۰۰ هزار تومان است.

و با توجه به اینکه هزینه ثبت نام تحت هیچ شرایطی مسترد نخواهد شد به داوطلبان توصیه می شود قبل از ثبت نام آگهی آزمون را به دقت مطالعه کنند.

لینک‌های ثبت نام:

ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضائیه سال ۱۴۰۰

ثبت‌نام آزمون وكالت مرکز وکلای قوه قضائیه سال ۱۴۰۰

آگهی‌های آزمون‌ها:

[list icon=”icon: check” icon_color=”#333333″ indent=”0″]

[/list]

آزمون کارشناسی رسمی و وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه قرار بود در روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۰ برگزار شود که به علت اوج گیری شیوع کرونا به تعویق افتاد.

مطالب مرتبط:

فرصت مجدد ثبت‌نام آزمون وکالت و کارشناسی رسمی ۱۴۰۰ قوه قضاییه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام