فروشگاه کتاب استخدامی اداری ها
قوانین و بخشنامه‌های تأمین اجتماعی

نرم افزارتامین اجتماعی همراه

با توجه به رویکرد سازمان تأمین اجتماعی در ارائه خدمات غیرحضوری، پس از راه اندازی سامانه مبتنی بر USSD، نرم افزار تلفن همراه (Mobile-App) در حوزه اطلاع رسانی عمومی و ارتقاء سطح دانش تامین اجتماعی و آگاهی بخشی در این زمینه با عنوان” تامین اجتماعی همراه”، رونمایی شد.

این اپلیکیشن که  در استان خوزستان بر اساس نسخه اندروید طراحی و تولید شده است، در قالب نسخه آزمایشی ارائه و شامل قابلیت هایی از جمله دسترسی به سامانه های غیرحضوری، آموزش کارکرد سامانه ها، اطلاعات شعب بیمه ای و مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی، دسترسی به قوانین، پرسش و پاسخ متداول و سایر امکانات است.

طبق برنامه ریزی انجام شده به زودی نسخه رسمی اپلیکیشن تامین اجتماعی پس از بررسی نرم افزار آزمایشی و رفع اشکالات احتمالی با امکان ارائه سرویس های غیرحضوری رونمایی و ارائه خواهد شد.

سرویس ها و خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی از کانال های ارتباطی USSD با کد دستوری #١٤٢٠*٤* ، اپلیکیشن موبایل و سایت تامین اجتماعی قابل دسترس بوده و از جمله این سرویس ها  می توان به استعلام وضعیت بیمه پردازی، استحقاق درمان، سابقه بیمه پردازی، فیش مستمری، امکان پرداخت حق بیمه، کنترل رابطه بیمه ای، نوبت دهی مراکز درمانی و غیره اشاره کرد.

 

  • برای دریافت نرم افزار تامین اجتماعی همراه کلیک کنید
  • برای دریافت نرم افزار تامین اجتماعی همراه از کافه بازار کلیک کنید
  • برای دریافت نرم افزار تامین اجتماعی همراه از مایکت کلیک کنید
  • برای دریافت نرم افزار تامین اجتماعی همراه از پارس هاب کلیک کنید
  • برای دریافت نرم افزار تامین اجتماعی همراه از ایران اپس کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام