فروشگاه کتاب استخدامی اداری ها
مقررات حقوق و دستمزد

نحوه ثبت اطلاعات حقوق و مزایای مدیران در سامانه حقوق و مزایا

نحوه بارگزاري اطلاعات حقوق و مزاياي مستمر و غيرمستمر كليه مقامات، رؤسا، مديران و همترازان آنان در سامانه ثبت حقوق و مزايا (بخشنامه شماره 336566 مورخ 2/7/1397 سازمان اداری و استخدامی کشور)

بخشنامه به تمامی دستگاه های اجرایی مشمول ماده (29) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوري اسلامي ايران

پیرو بخشنامه شماره 66111 مورخ 18‏/02‏/1397 در خصوص سامانه ثبت حقوق و مزایا موارد زیر ابلاغ می‌گردد:

1- کلیه دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده (29) قانون برنامه ششم توسعه مکلفند ضمن تعبیه گزینه “مشاهده پرداختی‌های مدیران” با محتوای داده‌های فرم پیوست در سامانه اطلاعاتی دستگاه، اطلاعات مربوط به اقلام پرداختی مشتمل بر حقوق، فوق‌‌العاده‌ها، هزینه‌ها، کمک‌هزینه‌ها، کارانه، پرداخت‌هاي غيرماهانه و مزاياي ناخالص پرداختي ماهانه اعم از مستمر و غيرمستمر، نقدي و غيرنقدي (معادل ریالی آن) و ساير مزايا به کلیه مقامات، رؤسا، مدیران و همترازان آنان (ازسطح مدیرکل به بالا) را از هر محل در یک فیش حقوقی درج و در گزینه مذکور بارگذاری نمایند. 

2- دستگاه‌های اجرایی دارای مقررات خاص و یا مشمول قانون کار نیز لازم است پس از تطبیق اقلام پرداختی‌ به مدیران خود متناظر با ردیف‌‌ها و اقلام مندرج در فرم مذکور، نسبت به بارگذاری اطلاعات مربوط اقدام نمایند.

3- گزینه “مشاهده پرداختی‌های مدیران” باید از مهرماه سال جاری، برای دسترسی و مشاهده نهادهای نظارتی و عموم مردم قابل فعال شدن باشد. زمان دسترسی نهادهای نظارتی و عموم مردم به اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای مدیران مشمول براساس تصویبنامه هیات وزیران مشخص خواهد شد.

4- بارگذاری اطلاعات مذکور در سامانه ثبت حقوق و مزایای سازمان اداری و استخدامی کشور نیز الزامی است. 

5- مسئولیت اجرای این بخشنامه برعهده بالاترین مقام مجاز و ذیحسابان دستگاه اجرایی (یا مدیران مالی و عناوین مشابه)  می‌باشد.

جمشید انصاری- معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور

شناسنامه قانون | samane sabt

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام