آزمون تعیین صلاحیت
بخشنامه‌های نظام مشاوران و پیمانکاران

دستورالعمل نحوه استعلام ضوابط حوزه نظام فنی و اجرایی کشور و بانک پرسش و پاسخ

دستورالعمل نحوه استعلام ضوابط حوزه نظام فنی و اجرایی کشور و بانک پرسش و پاسخ (بخشنامه شماره ۶۱۴۰۷۳/۱۴۰۰ مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۰ سازمان برنامه و بودجه کشور)

بخشنامه به دستگاه‌های اجرایی، مهندسان مشاور و پیمانکاران

به استناد نظام فنی و اجرایی یکپارچه کشور (مصوبه هیأت وزیران به شماره ۲۵۲۵۴/ت۵۷۶۹۷هـ مورخ ۸/۲/۱۴۰۰) و ماده (۲۳) قانون برنامه و بودجه، این بخشنامه از نوع گروه اول (لازم‌الاجرا) ابلاغ می‌شود تا از تاریخ ۱/۱۲/۱۴۰۰ به صورت آزمایشی و به مدت هفت ماه به مورد اجرا گذاشته شود. امور نظام فنی، مشاورین و پیمانکاران این سازمان پس از دریافت بازخورد به کارگیری این دستورالعمل نحوه تمدید آن را اعلام خواهد نمود.

۱- به منظور ایجاد شفافیت، پاسخگویی سریع و اطلاع رسانی منصفانه برای تمام ذینفعان و عوامل نظام فنی و اجرایی، در ارتباط با:

الف- قوانین و یا مصوبات هیأت دولت که به پیشنهاد این سازمان تهیه و ابلاغ شده و

ب- بخشنامه‌های ابلاغی این سازمان در حوزه‌های ارجاع کار، ضوابط فنی، مالی و قراردادی.

امور نظام فنی اجرایی، مشاورین و پیمانکاران این سازمان از تاریخ ۱/۱۲/۱۴۰۰، پاسخ استعلام‌های بعمل آمده از سوی دستگاه‌های اجرایی، مهندسان مشاور و پیمانکاران از سازمان برنامه و بودجه کشور را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی نظام فنی و اجرایی کشور (nezamfanni.ir) اعلام خواهد کرد.

۲- پرسش و پاسخ هایی که تا قبل از ابلاغ این دستورالعمل در نشانی الکترونیکی پیش گفته قرار گرفته‌اند، همچنان معتبر و قابل استناد می‌باشند.

۳- استعلام از ضوابط نظام فنی و اجرایی باید در قالب فرم نحوه استعلام (فرم شماره ۱ پیوست باشد و صرفاً به استعلام متقاضیانی پاسخ داده خواهد شد که موضوع آن در بانک پرسش و پاسخ درج نشده باشد.

۴- پاسخ‌های ارائه شده (مطابق فرم شماره ۲ پیوست) در پایگاه پیش‌گفته به منزله پاسخ رسمی امور نظام فنی و اجرایی کشور بوده و قابل استناد است.

سید مسعود میرکاظمی- معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام