آزمون تعیین صلاحیت
وزارت نفت و نیرو

ساماندهی وضعیت به‌کارگیری کارکنان شاغل در وزارت نفت از طریق مدل نوین جذب نیروی انسانی

ساماندهی وضعیت به‌کارگیری کارکنان شاغل در وزارت نفت از طریق مدل نوین جذب نیروی انسانی

 

خبر مورخ ۱۳۹۹/۵/۲۶

تسهیل شرایط ثبت نام کارکنان پیمانکاری و کارکنان قراردادی مدت موقت در سامانه جذب

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، از موافقت وزیر نفت با درخواست کارکنان پیمانکاری مبنی بر تسهیل شرایط ثبت‌نام در سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، خبر داد.

به گزارش شناسنامه قانون و به نقل از سایت وزارت نفت، به دنبال درخواست تعداد کثیری از کارکنان پیمانکاری شاغل در فعالیت‌های مستمر و غیر پروژه‌ای  در خصوص بهره‌مندی از شرایطی مشابه کارکنان قراردادی مدت موقت جهت ثبت‌نام در سامانه فارغ‌التحصیلان،  وزیر نفت با این درخواست موافقت کرد.

دکتر فرزین مینو در این باره گفت: تسهیلات جدید در زمینه «شرایط سنی» و «معدل» کارکنان پیمانکاری شاغل در فعالیت‌های مستمر و غیر پروژه‌ای، به گونه‌ای در نظر گرفته شده تا تعداد بیشتری از همکاران، امکان ثبت‌نام در سامانه فارغ‌التحصیلان را داشته باشند.

وی افزود: بر این اساس، حداکثر سن برای این همکاران، در مقطع کارشناسی ۴۰ سال و برای مقطع کارشناسی ارشد ۴۳ سال در نظر گرفته شده است.  همچنین کارکنان پیمانکاری شاغل در فعالیت‌های مستمر و غیر پروژه‌ای، فارغ از نوع دانشگاه و با لحاظ شرط حداقل معدل به ترتیب ۱۴ و ۱۵ برای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و دارا بودن حداقل پنج سال سابقه کار، امکان ثبت‌نام در سامانه جذب را دارند.

لازم به ذکر است پیش از این و با موافقت وزیر نفت، تسهیلات مذکور برای کارکنان قراردادی مدت موقت نیز در نظر گرفته شده بود. 

تسهیل شرایط ثبت نام در سامانه فارغ التحصیلان دانشگاهی، به منظور اجرای پروژه «ساماندهی وضعیت به‌کارگیری کارکنان شاغل در وزارت نفت از طریق مدل نوین جذب نیروی انسانی» انجام گرفته است.

سایر اخبار مربوط به «ساماندهی وضعیت به‌کارگیری کارکنان شاغل در وزارت نفت از طریق مدل نوین جذب نیروی انسانی» را در این صفحه دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام