اخبار اداری و استخدامی

شروع ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی+ دانلود دفترچه ثبت‌نام

اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور در باره‌ تاریخ‌ ثبت‌نام‌ و شركت در‌ آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی‌ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سال ۱۳۹۹

 شناسنامه قانون | %D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C

بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شركت‌ در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی سال ۱۳۹۹ می‌رساند كه ثبت‌نام برای شركت در این آزمون به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۱۵ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org آغاز و در روز یکشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۱ پایان می‌پذیرد. متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شركت در آزمون مذکور ثبت‌نام نمایند. دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون مذکور همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

ضمناً لازم به توضیح است با توجه به مجوزهای اخذ شده از سوی وزارت بهداشت درخصوص افزایش ظرفیت استخدامی، اطلاعیه اصلاحی درخصوص اصلاح ظرفیت در برخی از شغل محل‌ها و اضافه شدن شغل محل های جدید تا قبل از پایان مهلت ثبت‌نام (۹۹/۱۰/۲۱) در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد. لذا تمامی متقاضیان ضرورت دارد به مندرجات اطلاعیه ای که در این خصوص منتشر خواهد شد توجه نمایند.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامي دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات درمانی بهداشتی وزارت بهداشت سال ۱۳۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام