اخبار اداری و استخدامی

قانون تبدیل وضعیت ایثارگران ابلاغ شد/ درج مشمولان در سامانه کارمند ایران

مشاور امور ایثارگران سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: از دو روز گذشته، قانون تبدیل وضعیت ایثارگران به استان‌ها ابلاغ و دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای آن هستند.

شناسنامه قانون | aliakbari

به گزارش شناسنامه قانون، قاسم علی اکبری امروز (۲۳ آذر ۹۹) در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: قانون تبدیل وضعیت ایثارگران به صورت شفاف و صریح بوده و بر اساس آن وضعیت ایثارگران قابل تبدیل است.

وی گفت: بر اساس این قانون، ایثارگرانی که جزو مشمولین ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران هستند، اگر در طول برنامه پنجم بر اساس بند “و” ماده ۴۴ با مجوزهایی که از سازمان‌های بالا دستی گرفتند مشغول به کار باشند، تبدیل وضعیت می‌شوند.

این مسئول بیان داشت: این قانون به استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است و دستگاه های اجرایی مکلف به اجرا آن هستند.

مشاور امور ایثارگران سازمان امور اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور این قانون را ابلاغ و در در روزنامه رسمی ثبت شده است، افزود: از دو روز گذشته نیز این قانون از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور به استان‌ها ابلاغ شده است.

شناسنامه قانون | wonderful pdf icon logo 6 ابلاغیه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران

علی اکبری با بیان اینکه افرادی که مشمول این قانون هستند می‌توانند اطلاعات را در سامانه کارمند ایران بارگزاری کنند، افزود: با بررسی اطلاعات این افراد تبدیل وضعیت می‌شوند.

وی یادآور شد: در حال حاضر دستگاه‌های اجرایی در حال جمع‌آوری اطلاعات مشمولان این طرح هستند و هنوز آمار دقیقی در این زمینه وجود ندارد.

⇔  کلیک کنید: اخبار تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده آنها  ⇔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام