کتاب استخدامی
اخبار اداری و استخدامی

رئیس مجلس مصوبه متناسب سازی حقوق بازنشستگان را منطبق با قانون برنامه هفتم ندانست

رئیس مجلس مصوبه متناسب سازی حقوق بازنشستگان را منطبق با قانون برنامه هفتم ندانست

شناسنامه قانون- قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و رتبه‌بندی فرهنگیان باید بر اساس برنامه هفتم اجرا شود

نماینده مردم خمین در مجلس، گفت: قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و رتبه‌بندی فرهنگیان باید بر اساس برنامه هفتم توسعه باشد چرا یک قسمت آن اجرا می‌شود اما بخش دیگری از آن انجام نمی‌شود.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از خانه ملت، محمد بیات نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت جمعی از مدافعان حریم و امنیت ایران اسلامی در ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی و قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح در دفع حمله رژیم صهیونیستی گفت: قوانینی که مصوب می‌کنیم باید ضمانت اجرایی داشته باشد در غیر این صورت تصویب قوانین تلف کردن وقت نمایندگان است.

وی افزود: قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه‌بندی فرهنگیان باید بر اساس برنامه هفتم توسعه باشد چرا یک قسمت آن اجرا می‌شود اما بخش دیگری از آن انجام نمی‌شود. در خصوص تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به افرادی که در صف انتظار هستند اگر قرار نیست این موضوع اجرایی شود اطلاع دهید‌.

رئیس مجلس مصوبه متناسب سازی حقوق بازنشستگان را منطبق با قانون برنامه هفتم ندانست

حمیدرضا حاجی بابایی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت در خصوص متناسب سازی بازنشستگان اظهارات مسئولان دولت توسط رئیس مجلس مطابق با قانون دانسته نشد و دولت باید طبق برنامه هفتم توسعه نسبت به متناسب سازی اقدام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *