دسته‌بندی‌ها اخبار اداری و استخدامی

تفویض بررسی پرونده ارتقای شغلی کارکنان شهرداری ها به استانداری‌ها و شهرداری‌های کلان‌شهرها

تفویض بررسی پرونده ارتقای شغلی کارکنان شهرداری ها به استانداری‌ها و شهرداری‌های کلان‌شهرها

شناسنامه قانون- نخستین جلسه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در دولت چهاردهم به ریاست دکتر علاء‌الدین رفیع‌زاده؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد.

این جلسه با حضور سلمانی؛ معاون سرمایه‌انسانی سازمان، رضوی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آذرمی؛ صاحب‌نظر در حوزه مدیریت و حقوق اداری، یزدان‌پناه؛ معاون حقوقی و امور مجلس، کارگر نجفی؛ معاون تحقیقات و سرمایه انسانی وزارت نیرو، افلاکی؛ معاون امور تلفیق سازمان برنامه و بودجه کشور و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزارشد.

تفویض بررسی پرونده ارتقای شغلی کارکنان شهرداری ها

شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با موضوع بررسی “چگونگی اجرای طرح مسیر ارتقاء شغلی کارکنان شهرداریهای کشور” با حضور دکتر نصرتی معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار شد.

نصرتی در حاشیه این نشست و در ارتباط با نتايج جلسه ضمن تشكر و قدرداني از حمايت و همراهي رئيس و اعضاء محترم اين شورا اظهار کرد: در این نشست مصوب شد كه براي بررسی و موافقت پرونده های ارتقاء شغلی کارکنان کلانشهرهاي با جمعيت بيش از يك ميليون نفر و همچنين براي مابقي شهرهاي كشور در قالب دو دستورالعمل مجزی توسط سازمان شهرداریها و دهیاری‌های کشور ابلاغ می‌گردد.

وی افزود: شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با امتیاز عوامل خاص این طرح در سقف ۲۵۰ امتیاز با تعیین شاخص‌های مربوطه موافقت نمود.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تصریح کرد: اجرای این دو دستورالعمل به استانداریها و شهرداری کلانشهر تفويض مي گردد.

نصرتی خاطر نشان کرد: موافقت با امتیاز عوامل خاص برای اولین بار در طرح مسیر ارتقا شغلی کارکنان شهرداريها توسط شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی مورد موافقت قرار گرفته است.

رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ادامه داد: تعداد کثیری از کارکنان خدوم شهرداری ها و نیز کارکنانی که در شرف بازنشستگی بوده یا بازنشسته شده اند، تاكنون از اجراي از اجرای طرح مسیر ارتقاء شغلی محروم بوده ولي با تشکیل هیات ممیزه طرح مسیر ارتقای شغلی و اجرای این مصوبه مطالبه کارکنان بعد از ۱۷ ماه برقرار می شود.

بیشتر ببینید: ابطال بخشنامه ارتقای شغلی کارشناسان، مشاوران و مدیران شهرداری‌های کشور (دادنامه شماره ۱۳۰ مورخ ۱۹/۰۲/۱۴۰۲ هیئت عمومی دیوان عدالت اداری)

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی
اشتراک