اخبار اداری و استخدامی

محمدرضا عارف معاون اول رییس جمهور شد

رئیس جمهور در حکمی محمدرضا عارف را به عنوان معاون اول خود انتخاب کرد.

به گزارش شناسنامه قانون، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در حکمی محمدرضا عارف را به عنوان معاون اول خود انتخاب کرد.

در این حکم خطاب به محمدرضا عارف آمده است:

«به استناد اصل یکصدو بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و اجرایی، به موجب این حکم جناب عالی را به سمت «معاون اول رئیس جمهور» منصوب می‌نمایم.

میثاق مشترک ما، سند چشم انداز، سیاست های کلی و برنامه هفتم است که باید تمام توان و جلب مشارکت و همکاری همگان و استفاده از همه ظرفیت‌ها در دستور کار قرار گیرد.

اداره جلسات هیأت وزیران، ایجاد هماهنگی بین وزراء و مقامات اجرایی، ابلاغ مصوبات هیأت دولت و پیگیری تحقق نتایج در امور محوله بر پایه میثاق مشترک و منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم مورد انتظار است.

توفیقات جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

محمدرضا عارف در دولت هشتم سمت معاون اول رئیس‌جمهور ایران را برعهده داشت. عارف همچنین سابقه نمایندگی تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و رئیس فراکسیون امید در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، و عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی را در کارنامه خود دارد.معاون اول دولت چهاردهم در حال حاضر هم چنین به عنوان رئیس بنیاد امید ایرانیان، عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو پیوسته و رئیس گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران و رئیس هیئت مدیرهٔ بنیاد باران فعّالیت می‌کند.

محمدرضا عارف معاون اول رییس جمهور شد

محمدرضا عارف معاون اول رییس جمهور
محمدرضا عارف معاون اول رییس جمهور
شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام