کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

قانون برنامه پنج ساله هفتم در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد

قانون برنامه پنج ساله هفتم در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد

شناسنامه قانون- رئیس کمیته برنامه و بودجه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بررسی قانون برنامه پنج ساله هفتم در مجمع تشخیص مصلحت نظام پایان یافت.

به گزارش شناسنامه قانون، حجت الله هاشم بیگی، شامگاه شنبه دوم تیرماه ۱۴۰۳، اظهار داشت: از مواد قانون برنامه هفتم پیشرفت، ۱۳ مورد اختلافی بین مجلس و شورای نگهبان باقی مانده بود که در جلسه عصر امروز مجمع بررسی شدند و به زودی برنامه پنج ساله هفتم جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: لایحه برنامه هفتم خردادماه ۱۴۰۲ از طرف دولت به مجلس تقدیم شد و پس از گذشت یک سال و رفت و آمدهای مختلف بین مجلس، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ بالاخره امروز (۲ تیرماه) پایان یافت.

پیشنهاد واریز مبالغ حساب همسان سازی حقوق بازنشستگان

در این ارتباط، حاجی بابایی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کار قانون برنامه پنج ساله هفتم در مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شده است و به زودی به دولت ابلاغ می‌شود لذا از دولت و سازمان برنامه استدعا داریم با توجه به اینکه برنامه مصوب شده است در رابطه با متناسب سازی حقوق بازنشستگان حداقل تا این هفته علی‌الحساب مبالغی را به حساب این عزیزان واریز کنند تا رضایتمندی این بزرگواران را در پی داشته باشد.

حاجی بابایی گفت: کار برنامه هفتم در مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شده اس تو به زودی به دولت ابلاغ می‌شود لذا از دولت و سازمان برنامه استدعا داریم با توجه به اینکه برنامه مصوب شده است در رابطه با متناسب سازی حقوق بازنشستگان حداقل تا این هفته علی‌الحساب مبالغی را به حساب این عزیزان واریز کنند تا رضایتمندی این بزرگواران را در پی داشته باشد.

مصوبات قانون برنامه پنج ساله هفتم:

با توجه به لزوم آشنایی با احکام و مقررات قانون برنامه پنج ساله هفتم که هم از حیث مجریان و هم ذی‌نفعان این قانون پُراهمیت است، متن کامل این لایحه (بر اساس آخرین رفت و برگشت‌ها میان مجلس و شورای نگهبان از سوی نشر اداری در قالب یک کتاب الکترونیک آماده شده است که از طریق لینک زیر به‌صورت رایگان قابل دریافت می‌باشد.

نکته: این کتابچه، اصلاحات و مصوبات مجمع تشخیص مصلحت نظام را شامل نمی‌شود.

فایل  دانلود متن کامل کتاب

(با اصلاحات تا تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام