کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

تمدید مهلت ارزیابی اولیه شاخص های جشنواره شهید رجایی تا ۱۰ خرداد

تمدید مهلت ارزیابی اولیه شاخص های جشنواره شهید رجایی تا ۱۰ خرداد

شناسنامه قانون- ارزیابی اولیه شاخص‌‏های جشنواره شهید رجایی در سطح ملی و استانی که قرار بود تا ۳۱ خردادماه پایان پذیرد، با توجه به درخواست‏‌های مکرر ازسوی نهادهای ارزیاب مبنی بر تمدید مهلت ارزیابی اولیه، مهلت ارزیابی اولیه تا پایان روز پنجشنبه ۱۰ خردادماه تمدید شد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، با عنایت به فشردگی برنامه زمانی، امکان تمدید مجدد مهلت ارزیابی اولیه وجود ندارد. بنابراین پس از ۱۰ خرداد و با پایان مهلت ارزیابی اولیه، امکان ثبت اعتراض و رفع نواقص مستندات برای دستگاه‏‌های اجرایی فراهم خواهد شد.

این تمدید مشمول هر دو سطح استانی و ملی و نیز برای تمامی شاخص‏‌های عمومی و اختصاصی است و این موضوع از طریق اطلاعیه شماره ۵ دبیرخانه ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی اطلاع رسانی شد.

بیشتر ببینید: بخشنامه نوزدهمین جشنواره شهید رجایی (سال ۱۴۰۳)

گفتنی است، این مرحله از ارزیابی در بستر سکوی یکپارچه مدیریت عملکرد نظام اداری انجام می‌‏پذیرد و این سامانه امکان بهره‌‏گیری موثرتر از نظرات خبرگان را نیز فراهم کرده است. بدین صورت که شبکه مشاوران و نهادهای همکار مانند سازمان برنامه بودجه می‌توانند به عنوان شبکه خبرگانی در این سامانه ثبت نام نموده و نسبت به مشاهده گزارش عملکرد دستگاه‌ها اقدام کنند.

در بستر سامانه معنا این قابلیت وجود دارد که شبکه خبرگانی نظرات خود را نسبت به گزارش عملکرد و مستندات ارائه شده دستگاه‏‌های اجرایی، ثبت کنند که این موضوع باعث شده شکل‌گیری هم‏اندیشی و هم‏افزایی بین سر ارزیاب و شبکه خبرگانی شده است.

سر ارزیابان شاخص‌‏ها نیز می‏‌توانند با بهره‌گیری از نظرات شبکه خبرگانی، بررسی مستندات بارگذاری شده و نیز انجام بازدیدهای میدانی نسبت به ارزیابی دقیق تر شاخص‏‌های اختصاصی اقدام کنند.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام