اخبار اداری و استخدامی

انتزاع وزارت بازرگانی اجتناب ناپذیر است

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: انتزاع وزارت بازرگانی از وزارت صنعت و معدن با توجه به شرایط کشور اجتناب ناپذیر است.

شناسنامه قانون | aymanadadi

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز (یکشنبه 2 تیرماه) فراکسیون مستقلین ولایی با دکترعلی لاریجانی، اظهار داشت: رئیس مجلس شورای اسلامی نگاه مثبتی به فراکسیون مستقلین داشت و از نظم این فراکسیون تشکر کردند و وقول دادند که جلسات فصلی با این فراکسیون برگزار کنند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دکترلاریجانی در خصوص برنامه‌های مجلس، نگاه ویژه‌ای داشت و بر این موضوع تاکید کرد که تعداد جلسات مجلس شورای اسلامی باید افزایش پیدا کند تا طرح‌ها و لوایحی که در نوبت مجلس است را بتوان بررسی کرد، رئیس مجلس توضیح داد که جلسات مجلس از 3 جلسه به 4 جلسه در هفته افزایش پیدا کرده است.

انتزاع وزارت بازرگانی اجتناب ناپذیر است

وی با بیان اینکه نکات مهمی مانند بودجه و عدم اتکا به نفت مدنظر دکترلاریجانی بود، افزود: رئیس مجلس طبق اعلام خود بیان کرده که هر ماه تلاش می‌‎کند تا یک مشکل از مشکلات کشور حل شود، اولین مشکل موضوع مسکن است که در دستور کار قرار گرفته است.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: در خصوص انتزاع وزارت بازرگانی نیز دکتر لاریجانی اعتقاد دارد با توجه به شرایط فعلی کشور این موضوع اجتناب ناپذیر است و تقاضا کردند که این اتفاق رخ دهد، هر چند در شرایط عادی ضرورتی برای این کار نمی‌دیدند اما در شرایط فعلی این امر ضروری است.

دولت به ظرفیت‌های بودجه توجه کند

وی افزود: دکترلاریجانی بر استفاده از فرصت‌های قانونی بودجه تاکید داشتند تا مورد توجه جدی دولت قرار گیرد و ایشان عدم توجه دولت به این فرصت‌ها را نوعی لختگی توصیف کردند و خواسته ایشان نیز این بود که دولت با اهتمام جدی تلاش کند در جهت اجرای این ظرفیت‌ها تلاش کند.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: تبصره 16 قانون بودجه در بخش تولید، تبصره 18 در بخش اشتغال و تبصره 19 در بحث پروژه‌های عمرانی از بهترین تبصره‌های قانون بودجه سال 98 هستند که با اجرای آن‌ها می‌توان شرایط کشور را مثبت کرد.

دشمن قصد دارد مدیران خدوم را فاسد جلوه دهد

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با اشاره به گلایه رئیس مجلس از تلاش دشمن برای اجرای پروژه فسادسازی، بیان کرد: از جمع 100 هزار مدیر کشور، در بحث حقوق‌های نجومی صرفا 400 نفر دچار مشکل بودند و تمام پولی که دریافت کرده بودند 25 میلیارد تومان بود، اما خسارتی که این موضوع به کشور زد، بسیار بیشتر از این‌ها بود.

وی افزود: مدیران پاک دستی در کشور داریم، اما فضا به سمت پروژه فسادسازی در جهت اهداف دشمن رفته است تا چهره‌ای فاسد از مدیران خدوم نظام جمهوری اسلایمی ایران بسازند.

اهتمام فراکسیون مستقلین ولایی بر پرهیز از جناح بازی و توجه بر حل مشکلات کشور

جعفرزاده ادامه داد: اهتمام فراکسیون مستقلین ولایی این است که وحدتی در مجلس ایجاد شود تا با پرهیز از جناح بازی، به حل مشکلات کشور توجه کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در فرصت باقی مانده از مجلس دهم، به ترتیب یکی از موضوع اساسی کشور در حوزه‌های مختلف به صورت کارشناسی در مجلس بررسی می‌شود و مقرر شده تا فراکسیون مستقلین نیز این موضوع را پیگیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام