اخبار اداری و استخدامی

رییس دیوان محاسبات کشور: بررسی ابهامات افزایش حقوق‌ها در نشست سه جانبه

رئیس دیوان محاسبات کل کشور از برگزاری نشست سه جانبه بین دیوان محاسبات، سازمان امور استخدامی و نمایندگان برای حل و فصل افزایش حقوق ها خبر داد.

شناسنامه قانون | divan mohasebat

عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به پیگیری موضوع افزایش حقوق ها در دیوان محاسبات گفت: پس از آنکه دولت بخشنامه ای در خصوص احکام مرتبط با افزایش حقوق ها بر اساس بودجه سال 98 صادر کرد، ابهاماتی از سوی حسابرسان دیوان محاسبات و برخی نمایندگان مطرح شد.

رئیس دیوان محاسبات کل کشور با اشاره به نامه نگاری حاجی بابایی با دیوان محاسبات، اظهار داشت: با دریافت نامه و ابهامات پیش آمده، بخشنامه های دولت مورد بررسی قرار گرفت و به این جمع بندی رسیدیم که تفاوت و انحرافاتی در زمینه افزایش 18 درصدی حقوق بازنشستگان برای همسان‌‌سازی و اعمال افزایش 400 هزار تومانی و ضریب 10 درصدی به حقوق کارکنان وجود دارد.

وی تاکید کرد: در نامه ای عنوان شد که تا برگزاری نشست سه جانبه بین سازمان امور استخدامی، دیوان محاسبات کل کشور و نمایندگان مجلس برگزار شود تا ابهامات و اختلافات رفع و رجوع شود، پس از آنکه به فرمول واحد در زمینه افزایش حقوق ها رسیدیم احکام اجرایی صادر و ابلاغ شود.

رئیس دیوان محاسبات مجلس در خصوص زمان تعیین و تکلیف افزایش حقوق ها بیان داشت: منتظر پاسخ معاون رئیس جمهور هستیم اگر آقایان همکاری کنند حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه می توانیم به جمع بندی برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام