اخبار اداری و استخدامی

تسريع در اجراي برنامه هاي دولت الكترونيك و تقويت عملكرد مديران جوان و زن

رئيس جمهور در ديدار رئيس سازمان اداري و استخدامي كشور بر تسريع در اجراي برنامه هاي دولت الكترونيك و تسهيل و بهبود خدمات دهي به مردم در دستگاههاي اجرايي تاكيد كردند.

شناسنامه قانون | ansari rouhani

به گزارش روابط عمومي سازمان اداري و استخدامي كشور، جمشيد انصاري، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان اداري و استخدامي كشور روز چهارشنبه ۲۱ فروردين با دكتر روحاني رئيس جمهور ديدار كرد.

در اين ملاقات كه براي بررسي وضعيت پيشرفت برنامه هاي سازمان اداري و استخدامي كشور برگزار شد ابتدا معاون رئيس جمهور گزارشي از مراحل اجراي برنامه اصلاح نظام اداري و محورهاي ابلاغي رئيس جمهور در پيوست حكم انتصاب رئيس سازمان ارائه كرد و برخي از دستاوردهاي مرتبط با كوچك سازي دولت، توسعه دولت الكترونيك، صيانت از حقوق شهروندان در نظام اداري و افزايش سهم جوانان و زنان در مديريت كشور را توضيح دادند.

دكتر روحاني ضمن تاكيد بر تداوم اين برنامه ­ها و بيان برخي از كاستي­ ها و اشكالات مهم در نظام اداري، توجه خاص به بهبود وضعيت خدمات دهي به مردم در نظام اداري و فراهم نمودن امكان دسترسي سهل و كم هزينه مردم به خدمات دستگاههاي اجرايي و همچنين سرعت بخشيدن به اجراي پروژه هاي دولت الكترونيك اشاره و مقرر كردند با همكاري سازمان اداري و استخدامي كشور، وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و دستگاههاي مسئول پروژه ،زمان بندي روشني براي استقرار نهايي هريك از اين سامانه ها تعيين و در موعد مقرر اجرايي شود.

همچنين در اين ديدار دكتر روحاني بر ساماندهي تشكيلات اضافي و غيرضرور در طول برنامه ششم تاكيد و سازمان اداري و استخدامي كشور را مآمور كردند براي تقويت عملكرد مديران جوان و زن، نسبت به طراحي و اجراي دوره‌هاي آموزشي مورد نياز آنان اقدام كنند تا با تقويت توانمندي و مهارت اين دسته از مديران، برنامه جوان‌گرايي و توسعه مشاركت زنان در مديريت با موفقيت دنبال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام