آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

پیشنهادمان این است که برای ساماندهی کارکنان دولت مورد به مورد اقدام شود

پیشنهادمان این است که برای ساماندهی کارکنان دولت مورد به مورد اقدام شود

شناسنامه قانون- رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، ضمن اظهار بی‌اطلاعی از تدوین لایحه ساماندهی کارکنان توسط دولت یادآور شد: ما در حال پیگیری سازوکار قانونی هستیم تا بتوانیم متناسب با نیاز دستگاه‌ها، بهره‌وری و عدالت به جذب نیروها بپردازیم.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از خانه ملت، میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در واکنش به انتشار خبری از سوی رییس دفتر رییس جمهور مبنی بر اینکه بررسی لایحه ساماندهی کارکنان در دستورکار کمیسیون‌های دولت قرار گرفته است، گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم، در این خصوص از آقای اسماعیلی بپرسید.

برای ساماندهی کارکنان دولت مورد به مورد اقدام شود

وی در مورد طرح ساماندهی کارکنان دولت تصریح کرد: اعتبارات لازم برای ساماندهی کارکنان دولت اعم از نیروهای مازاد و بحث‌های مربوط به جذب‌های جدید متناسب با نیاز در قانون بودجه ۱۴۰۲ پیش‌بینی شده اما پیشنهادمان این است برای نیروهایی که با دستگاه‌های اجرایی همکاری دارند مورد به مورد اقدام شود و مصداق این موضوع مساله خرید خدمت در آموزش و پرورش است که قرار است کاملا جلوی آن را بگیریم.

لطیفی یادآور شد: قرار بر این شده است که به آموزش و پرورش مجوز استخدام نیروهای خرید خدمت داده شود تا براساس آزمون در فرصتی برابر و عادلانه به گزینش و جذب این نیروها بپردازد.

معاون رئیس جمهور، تاکید کرد: ما در حال پیگیری سازوکار قانونی هستیم تا بتوانیم فضایی را ایجاد کنیم که متناسب با نیاز دستگاه‌ها، بهره‌وری و عدالت، جذب داشته باشیم.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام