آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

اطلاع رسانی و تنقیح قوانین و مقررات اداری و استخدامی با همکاری معاونت حقوقی رییس‌جمهور

اطلاع رسانی و تنقیح قوانین و مقررات اداری و استخدامی با همکاری معاونت حقوقی رییس‌جمهور

شناسنامه قانون- با حضور معاون حقوقی سازمان اداری و استخدامی کشور، تصمیمات لازم در خصوص تعاملات فیمابین در زمینه اطلاع رسانی و تنقیح قوانین و مقررات اداری و استخدامی و همچنین انتشار مجموعه های تنقیحی اتخاذ شد

به گزارش شناسنامه قانون، دکتر یزدان‌پناه، معاون حقوقی سازمان اداری و استخدامی روز چهار‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور در غرفه معاونت تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری، با فعالیت‌ها و مجموعه‌های تنقیحی ارایه شده این معاونت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آشنا شد.

در این بازدید که برخی مدیران دو حوزه نیز حضور داشتند، مهدی مهدی زاده معاون تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات، ضمن مروری بر اقدامات معاونت متبوع در زمینه اطلاع رسانی و تنقیح قوانین و مقررات، محورهای همکاری فیمابین دو مجموعه را بیان داشت.

یزدان‌پناه معاون حقوقی سازمان اداری و استخدامی، نیز ضمن تقدیر از زحمات گسترده معاونت تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات، اقدامات تنقیحی سازمان در حوزه مقررات را برشمرد. در ادامه، تصمیمات لازم در خصوص تعاملات فیمابین در زمینه اطلاع رسانی و تنقیح قوانین و مقررات اداری و استخدامی و همچنین انتشار مجموعه های تنقیحی اتخاذ شد.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام