اخبار اداری و استخدامی

مقصران تاخیر در پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان در وزارت آموزش و پرورش عزل شدند

مقصران تاخیر در پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان در وزارت آموزش و پرورش عزل شدند

شناسنامه قانون- برخی خبرگزاری ها از برخورد و عزل مقصران تاخیر در پرداخت حقوق اسفند ۱۴۰۱ فرهنگیان در وزارت آموزش و پرورش خبر دادند.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از ایلنا، پس از تاخیر در پرداخت حقوق اسفندماه ۱۴۰۱ فرهنگیان، رییس جمهور به معاون اول خود دستور داد تا علت این اتفاق مشخص شود.

محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور نیز پس از بررسی موضوع اعلام کرد که وزارت آموزش و پرورش مقصر بوده است.

بر اساس اخبار رسیده، تا ساعاتی دیگر با مسئولان مقصر در تاخیر پرداخت حقوق فرهنگیان در سطح مدیران عالی آموزش و پرورش برخورد خواهد شد.

عزل معاونین وزیر آموزش و پرورش؟

خبرگزاری دانشجو مدعی شد بعد از ماجرای تاخیر در پرداخت حقوق آخر سال معلمان و تایید تقصیر آموزش و پرورش از طرف دولت، دو معاون این وزارت‌خانه عزل شده‌اند.

در متن منتشر شده در این خبرگزاری آمده است:

شنیده‌ها حاکی از این است که بنا به دستور رئیس جمهور، مدیرکل دفتر وزارتی (حجت‌الله الماسی)، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع (صادق ستاری‌فرد) و چند تن‌دیگر از مسئولین حوزه مالی توسط وزیر آموزش و پرورش از مقام خود عزل شدند.

لازم به ذکر است در پی دستور کتبی وزیر آموزش و پرورش، قصور منجر به تاخیر و نحوه پرداخت به موقع حقوق اسفندماه فرهنگیان محترم، متوجه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی، دفتر برنامه و بودجه و اداره کل مالی تشخیص داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام