آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

ثبت نام آزمون استخدامی ۱۴۰۱ آموزش و پرورش در روزهای آتی/ تاریخ آزمون تا پایان سال

ثبت نام آزمون استخدامی ۱۴۰۱ آموزش و پرورش در روزهای آتی/ تاریخ آزمون تا پایان سال

خبر ۱۷ بهمن ۱۴۰۱

ثبت نام آزمون استخدامی ۱۴۰۱ آموزش و پرورش در روزهای آتی

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور کیفیت بخشی منابع انسانی با اشاره به اینکه کلیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش نهایی شده اعلام کرد: فراخوان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از همین هفته (روزهای آتی) آغاز می شود.

مهندس سجاد صدیق مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور منابع انسانی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش در گفتگوی اختصاصی گفت: با پیگیری وزیر محترم آموزش و پرورش و با جلسات متعددی که با سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی داشتیم، موفق شدیم مجوز های لازم برای جذب نیرو و استخدام از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان اخذ کنیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور منابع انسانی درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی ۱۴۰۱ آموزش و پرورش اظهار داشت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر اساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان قبل از سال ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود و فرآیند بررسی و جذب پذیرفته شدگان بعد از سال و در ماه های ابتدایی سال ۱۴۰۲ (ادیبهشت ماه) صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش شناسنامه قانون، پیش از این نیز لطیفی رییس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره برگزاری آزمون استخدامی ۱۴۰۱ در دستگاه‌های دولتی گفته بود: سازمان اداری و استخدامی برای برگزاری آزمون ملاحظه سنجش را دارد و اگر سازمان سنجش بتواند شرایط و امکانات برگزاری آزمون استخدامی را فراهم کند، ما آماده برگزاری آن هستیم.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

52 دیدگاه

  1. لطفا رشته زمین شناسی هم بگیرید?
    و شرط سنی بالاتر ببرید،ما دهه شصتی ها واقعا گناه داریم،درس خوندیم و هیچ بهره ای نتونستیم ازش ببریم

  2. سلام خانم بیات هستم ۱۶ سال پیش با گزینش یکسال در مدرسه غیرانتفاعی تدریس داشتم متاسفانه سال‌های بعد هرچه تلاش کردم معرف نداشتم ونتونستم آموزگاری را ادامه بدم الان کارگر هستم با ۴۵ سال سن و سرپرست خانوار میخوام ببینم عدالت کجاست؟

  3. سلام خسته نباشید وسی که سرباز باشد وتاریخ ترخیص برج ۳ باشد میتواند در ازمون لستخدامی شرکت کند ؟ باگواهی اشتغال به خدمت میشود در ازمون استخدانی شرکت کرد؟ یا خیر با تشکر از راهنمایی های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام