اخبار اداری و استخدامی

افزایش ۳۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲

مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس: افزایش ۳۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲

شناسنامه قانون- سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طبق تصمیم کمیسیون، مقرر شد حقوق کارکنان دولت در سال آینده ۳۰ درصد افزایش یابد و مستمری مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز در سال آینده افزایش ۴۰ درصدی داشته باشد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از فارس، حسن لطفی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز که با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، سازمان اداری و استخدامی، بنیاد شهید، کمیته امداد و سازمان بهزیستی برگزار شد، موضوع اعتبارات این سازمان‌ها در لایحه بودجه سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه، تصمیم کمیسیون بر این شد تا حقوق کارکنان دولت در سال آینده ۳۰ درصد افزایش یابد و مستمری مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز در سال آینده افزایش ۴۰ درصدی داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: در مورد پرداخت حقوق خانواده‌های ایثارگران نیز تصمیم بر این شد تا حداقل حقوق کارکنان دولت برای خانواده‌های ایثارگران پرداخت شود.

لطفی خاطرنشان کرد: تصمیمات امروز کمیسیون در قالب پیشنهاد به کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ ارائه خواهد شد و در صورت تصویب در کمیسیون تلفیق و صحن مجلس و تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و اجرا خواهد شد.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
ایتا
eitaa.com/Shenasname
بله
https://ble.ir/Shenasname
سروش
splus.ir/Shenasname

46 دیدگاه

  1. نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی:
    باسلام واحترام
    ازحقوق موکلین خود(بازنشستگان کشوری ولشگری) دفاع نموده ومواد۱۲۵ و ۶۴ قانون خدمات کشوری راجهت افزایش حقوق مدنظرقرارداده وبرابرنرخ تورمی که بانک مرکزی اعلام مینماید،طبق قوانین قیدشده حقوق هارا افزایش دهید.
    بازنشستگان باتورم لجام گسیخته وگرانی سرسام اور دیگرتوان ادامه زندگی رانداشته وشرمنده خانواده های خودهستند.
    باسپاس وقدردانی

    بازنشستگان دولت

  2. جواب شماآقای محترم:
    اگه ضمانتی هست که بااینکه (حقوقهااضافه نشود،تورم هم نباشد)بنده اعلام می‌کنم اضافه حقوق نمی خوام.

    1. برای همه قابل فهم و درک هست که افزایش حقوق کارمند و کارگر ربطی به افزایش تورم نداره.نمونه بارز آن سال 1400 که حقوق کارمندان فقط 10درصد افزایش دادند پس چرا تورم40درصد افزایش داشت.همه میدانیم که تحریمها علت اصلی اومده هست

  3. سلام این خوبه که افزایشی هست ولی خانمهای شاغل چه گناهی دارند که حق اولاد و عايله مندی دریافت نمی کنند؟!!! همان تلاش را در محل کار دارند ولی حق اولاد و عايله مندی شامل آنها نمیشود

      1. خوب حالا سوال پیش میاد این همه همسان سازی حقوق آقایان حرفش رو میزدن چه شد ؟ همه در حد شعار بود ؟ تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و پیمانی هم که شعار بود خدا رو شکر این حقوق پلکانی هم که در حد سرگرمی بود خدا رو شکر ما موندیم چرا عمل تو کار اینا نیست چرا فقط حرف می‌زنند؟ کارمند رو تو این چندساله به گشنگی انداختید شما نه آینده ای داره کارمند نه زندگی روزمره خودمونیم چه دارید میکنید ؟

  4. جدا از تایید کردن صحبت این کاربر عزیز که حرف درستی زده ،باید یک نکته دیگر هم اضافه کرد که متاسفانه اینها فقط واسه رفع بلاتکلیفی ی قانون و ی حقوق از سر اجبار می پیچند.وبعد هم فرار میکنند از آینده از نرخ سرسام آوری که بعدها بوجود میاد.

  5. اینم توجه داشته باشید که قراره سال بعدهمون ۳۰درصدافزایش حقوق رو هم به ۳۰درصدافزایش قیمتها هم پیش رو داشته باشیم پس گول این حرف وحدیثهارو نخورید دوستان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام