اخبار اداری و استخدامی

افزایش حقوق ۲۰ تا ۲۵ درصدی کارمندان مناطق جنگی در ۵ استان

خبر مورخ 22 شهریور 1397

فوق العاده حقوق کارمندان چهار شهر استان بوشهر پرداخت می شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: براساس ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه افزایش فوق العاده حقوق مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس مشمول کارمندان دولت درچهار شهر این استان شده که از فروردین امسال دراحکام حقوقی آنها اجرا و با حقوق مهرماه پرداخت می شود.

به گزارش ایرنا، رضا عوض پور روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در بندهای ‘ث’ و ‘ج’ ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه تکالیفی برای سازمان امور اداری و استخدامی تعیین شده تا نسبت به افزایش فوق العاده حقوق کارمندان دولت در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اقدام کند که برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر تا سقف 25 درصد امتیاز حقوق ثابت و برای سایرین تا 20 درصد در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: این افزایش فوق العاده حقوق از شهریور ماه جاری در حکم حقوقی کارمندان مناطق عملیاتی استان بوشهر شامل بندرهای دیلم، گناوه و بوشهر و جزیره خارگ اصلاح شده و مابالتفاوت حقوق پرداختی به آنها از اول فروردین ماه سال جاری مهرماه به حساب کارمندان این مناطق واریز می شود.

خبر مورخ 8 شهریور 1397

معاون توسعه مدیریت و منابع امور اقتصادی و دارایی خوزستان از افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی حقوق کارمندان این استان از اول مرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، کوروش منجزی عصر امروز سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: در اجرای بند الف ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم که خاص فهرست مناطق جنگی است، درصدی مشخص به حقوق کارکنان دولتی این مناطق اضافه می شود.

وی افزود: در برنامه ششم فهرست مناطق جنگی که در هشت ساله درگیر بودند توسط ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شده و پنج استان از جمله خوزستان را شامل می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع امور اقتصادی و دارایی خوزستان تصریح کرد: بر اساس این فهرست یک فوق العاده ای بین ۲۰ تا ۲۵ درصد برای کارمندان شاغل در برخی مناطق استان درنظر گرفته شده است.

منجزی بیان کرد: این طرح از یک مرداد اجرایی شده و فوق العاده اعلامی نیز در حال پرداخت است.

وی خبر داد: اهواز، آبادان، خرمشهر، دشت آزادگان، شوش و هویزه از آن جمله هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع امور اقتصادی و دارایی خوزستان ادامه داد: استان های جنگی اعلام شده نیز خوزستان، کرمانشاه، ایلام، بوشهر و آذربایجان غربی هستند.

منجزی در پایان خبر داد: اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان امسال برای دومین بار در جشنواره شهید رجایی رتبه نخست ارزیابی عملکرد و رتبه شایسته تقدیر ستاد اقامه نماز را کسب کرد.

عبدالقاسم غوابش نیز در این جلسه با اشاره به برخی قوانین سهم وراث مشمولان سهام عدالت بیان کرد: در سطح کشور ۴۹ میلیون نفر مشمول سهام عدالت هستند که دو میلیون نفر فوت شده ولی خوزستان متأثر از آن نیست.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان افزود: از سوی سازمان خصوصی اعلام شده که افراد برای دریافت جزئیات بیشتر به پیشخوان دولت مراجعه و اطلاعات لازم را بگیرند.

وی در پایان خبر داد: در خوزستان ۲۹ پیشخوان دولت داریم که اطلاعات و سامانه های فوق را دارند؛ ۸ مورد در اهواز و مابقی در دیگر شهرهای استان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام