آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

افزایش حقوق اساتید دانشگاه تا ۱۵ درصد با تصویب فوق العاده جهش علمی در شورای حقوق و دستمزد

عضو شورای حقوق و دستمزد: حقوق اساتید دانشگاه براساس رتبه‌بندی افزایش می‌یابد/ تصویب فوق العاده جهش علمی اساتید دانشگاه تا ۱۵ درصد کل حقوق

فوق العاده جهش علمی تصویب شد

شناسنامه قانون- جبار کوچکی‌نژاد عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای حقوق و دستمزد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: در نشست اخیر شورای حقوق و دستمزد که با حضور وزیر علوم، تحقیقات تو فناوری برگزار شد موضوع افزایش حقوق اساتید دانشگاه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: براساس تصمیم متخذه در این جلسه حقوق اساتید دانشگاه از ۵ تا ۱۵ درصد افزایش خواهد یافت.

عضو شورای حقوق و دستمزد اظهار داشت: براساس این تصمیم افزایش حقوق اساتید از طریق افزایش فوق‌العاده ویژه دریافتی آنها در احکام حقوقی‌شان اعمال خواهد شد.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد:‌ این افزایش حقوق براساس رتبه‌بندی که در خود وزارت علوم انجام می‌شود اعمال خواهد شد و حقوق اساتید از این طریق بین ۵ تا ۱۵ درصد افزایش خواهد یافت.

بر اساس تبصره بند ۱ قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری:

تبصره- علاوه بر افزایش مندرج در این بند، حداکثر پانزده درصد (۱۵ %) به عنوان «فوق العاده جهش علمی بر مبنای عملکرد» به حقوق و مزایای مستمر اعضای هیأت علمی غیربالینی دانشگاهها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سایر دستگاههای اجرائی، اضافه می‌شود. دستورالعمل مربوطه به پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان اداری و استخدامی کشور، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت حقوقی و ریاست جمهوری به تصویب شورای حقوق و دستمزد می رسد.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام