اخبار اداری و استخدامی

توانمندسازی مدیران هدف تأسیس مدرسه مدیران ایران است

رییس مرکز آموزش مدیریت دولتی در گفتگو ویژه خبر: توانمندسازی مدیران هدف تأسیس مدرسه مدیران ایران است

به گزارش شناسنامه قانون، محسن میری در برنامه گفتگوی ویژه خبری دوشنبه شب (۱۶ آبان ماه)، با موضوع قانون ارتقای سلامت نظام اداری کشور با رونمایی سامانه یکپارچه اطلاعات کارکنان حضور یافت.

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی در این برنامه گفت: این واقعیت را باید پذیرفت که وقتی مدیران ما با یک ماهیت پیچیده ای روبرو هستند، نظام آموزشی آنان هم باید به صورت پیچیده و منسجم تری نقش آفرینی کند. لذا ما در طراحی دوره های آموزشی از فناوری های جدید که مبتنی بر دانش است، استفاده کرده ایم. زمانی که از این فناوری ها استفاده می‌کنیم، چند اتفاق بایستی تحقق پیدا کند. یکی ارتقای کیفیت و اثربخشی آموزشی را بایستی مدنظر داشته باشیم که الحمدالله در حال حاضر، آزمایشگاههای مدیریت در حال شکل‌گیری هستند و نمونه های خوبی از این آزمایشگاه‌ها در دانشگاه تهران و دانشگاه امام حسین (ع) راه اندازی شده است. بهره گیری از فناوری های جدید هزینه های ما را به شدت کاهش می دهد و عدالت آموزشی را برقرار می‌کند و سبب ارتقای نظام آموزشی مدیران خواهد شد.

رییس مرکز همچنین بیان داشت که سامانه آموزش‌های الکترونیکی مرکز (lms.smtc.ac.ir) مبتنی بر آموزشهای از راه دور، دوره های مختلف را برگزار می نماید، ابتکاری بود که در زمان فراگیری کرونا در مرکز ایجاد شد و همین ظرفیت سبب شد که کلاس های آموزشی مدیران و کارکنان نظام اداری کشور به صورت غیر حضوری برگزار شود.

دکتر میری ادامه داد: اقدام دیگر مرکز آموزش مدیریت دولتی تاسیس «مدرسه مدیران ایران» است که وظیفه اش تربیت و توانمندسازی مدیران است و با تاکید امروز رئیس جمهور بر این امر، امید می رود با حمایت های بیشتر، کار راه اندازی این مدرسه سریعتر پیش برود.

مطالب مرتبط:

صفحه شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام