آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

اخبار تصویب لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری در کمیسیون اجتماعی مجلس

شناسنامه قانون | jpg

خبر مورخ چهارشنبه 17 مرداد 1397

توقف بررسی قانون مدیریت خدمات کشوری در کمیسیون اجتماعی/ احتمال تشکیل کمیسیون مشترک برای رسیدگی به لایحه

حسن لطفی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت در تشریح برنامه های در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در حال حاضر مهمترین کار کمیسیون اجتماعی بررسی قانون مدیریت خدمات کشوری و بحث آسیب های اجتماعی است که بررسی قانون مدیریت خدمات کشوری متاسفانه به دلایلی متوقف شده و قرار است که به کمیسیون مشترک ارجاع داده شود اما تکلیف نهایی در جلسات بعدی مشخص می شود.

خبر سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷

تشکیل کمیته مشترک برای بررسی لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از بررسی لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری خبر داد.

جلیل مختار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستورکار نشست امروز (سه شنبه 9 مرداد) کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری که تاکنون 7 ماده از آن مورد بررسی قرار گرفته است، از موضوعاتی بود که امروز مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به نظر هیات رئیسه قرار شد در کمیته مشترک متشکل از 9 نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون اصلی و یک نفر از هر کدام از کمیسیون‌های تخصصی مجلس که در مجموع 23 نفر می‌شوند نیز مورد بررسی قرار گیرد سپس اصلاحات صورت گرفته به کمیسیون اجتماعی ابلاغ شده و بعد از تصویب نهایی در صحن ارائه شود.

خبر مورخ 20 خرداد 1397

بررسی مواد (5) و (6) قانون مدیریت خدمات کشوری با موضوع «دستگاه اجرایی» و «پست سازمانی»

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، از بررسی ماده (۵) و (۶) قانون مدیریت خدمات کشوری و رای این کمیسیون برای استخدام ۲۳۰۰ مهندس ناظر تولیدات کشاورزی خبر داد.

روح الله بابایی صالح در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستورکار نشست  امروز یکشنبه (20خردادماه ) کمیسیون متبوعش مجلس، گفت: در این نشست ماده 5 و 6 قانون مدیریت خدمات کشوری از نظر پست سازمانی مورد بررسی قرار گرفت و بررسی بیشتر در این مورد به جلسات آتی موکول شد.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: ادامه بررسی طرح دو فوریتی استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و در پی آن کمیسیون به استخدام 2300 نفر از آنها که تاکنون جذب نشده بودند رای داد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، با اشاره به مدعوان این نشست تصریح کرد: در این نشست نمایندگانی از دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان اداری و استخدامی کشور حضور داشتند.

خبر مورخ 31 فروردین 1397

تصویب کلیات لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری در کمیسیون اجتماعی مجلس

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از تصویب کلیات لایحه اصلاح و دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز که از ساعت 9 تا 13 و با حضور جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و دیگر نمایندگان دولت و همچنین نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد لایحه اصلاح و دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست پس از بحث و بیان نقطه نظرات پیرامون این لایحه، کلیات آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهارداشت: همچنین در جزئیات این لایحه مواد یک و دو آن که مربوط به تعاریف وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی است به تصویب اعضای کمیسیون رسید و ماده 3 در خصوص تعریف نهادهای عمومی غیردولتی نیز مراعا ماند و برای بررسی بیشتر به کمیته تحصصی ارجاع شد.

برنامه زمانی جلسات کمیسیون اجتماعی در این هفته:

شناسنامه قانون | komission

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام