آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

محمدرضا ترکی مدیركل دفتر توسعه حكمرانی داده مبنا سازمان اداری و استخدامی کشور

محمدرضا ترکی مدیركل دفتر توسعه حكمرانی داده مبنا سازمان اداری و استخدامی کشور

با حکم میثم لطیفی، معاون رییس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور؛ محمدرضا ترکی مدیرکل دفتر توسعه حکمرانی داده مبنای سازمان اداری و استخدامی کشور شد.

در این حکم بر «جمع‌آوری و تولید آمار و اطلاعات دقیق و به‌هنگام»، «ارائه گزارش‌های آماری دوره‌ای و موردی مرتبط با نظام اداری»، «ارائه گزارش‌های تحلیلی راهبردی با استفاده از تحلیل کلان‌داده‌های سیستم‌های اطلاعاتی سازمان و داده‌های حاصل از تقاطع‌گیری پایگاه‌های اطلاعاتی ملی در حوزه نظام اداری»، «طراحی مفهومی، محتوایی و تدوین مدل اجرایی داشبوردهای اطلاعاتی مختلف با برش‌ها و دسترسی‌های متفاوت»، «توسعه حکمرانی داده در نظام اداری»، «طراحی الگوی رصد هوشمند و اجرای نظرسنجی و افکارسنجی رویدادها و بروندادهای نظام اداری» و «به‌کارگیری ظرفیت‌های مردمی، گروه‌های جهادی و کارشناسان متخصص نظام اداری» به عنوان مهم‌ترین وظایف وی و دفتر توسعه حکمرانی داده مبنا تأکید شده است.

سوابق اجرایی و علمی محمدرضا ترکی

محمدرضا ترکی؛ متولد ۱۳۶۶ و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی؛ گرایش مدیریت استراتژیک و کارشناسی مهندسی برق- الکترونیک است. وی پیش از این کارشناس راهبری سازمان اداری و استخدامی کشور و نماینده این سازمان در شورای راهبری توسعه مدیریت سازمان انرژی اتمی ایران بوده است.

نوشته‌های مرتبط:

صفحه شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام