آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

شکایت تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی؛ بیشترین پرونده‌های دیوان عدالت اداری

رئیس دیوان عدالت اداری کشور: بیشترین پرونده‌های ارجاع شده به دیوان عدالت اداری، کار و کارگری و شکایت تبدیل وضعیت نیرو‌های قراردادی است.

شناسنامه قانون | 1617075 776

رئیس دیوان عدالت اداری کشور در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما, با بیان اینکه ۱۰۸ هزار پرونده در زمینه های مختلف تخلفات اداری پارسال به دیوان وارد شد، گفت: به همین میزان نیز پرونده ها بررسی و احکام مربوطه با توجه به مستندات صادر شده است.

حجت الاسلام بهرامی به صدر نشین بودن تعداد شکایات حوزه کار و کارگری و نیز تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی اشاره کرد و افزود: با وجود تعداد نیروی انسانی اندک و نیاز جدی به جذب قضات پرونده ها رسیدگی می شود.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور که در اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه فرزندان و کارکنان  دادگستری های منطقه دو کشور در فرح آباد ساری شرکت کرده بود, با اشاره به لزوم توجه عملی به آیات قرآن گفت: اگر به قرآن در ابعاد مختلف زندگی اجتماعی و اقتصادی توجه شود نظم و انظباط اجتماعی و عمل به قانون افزایش پیدا می کند.

رئیس دیوان عدالت اداری در ادامه بر نقش آیات قرآن در روشن سازی مسیر زندگی انسان ها تاکید کرد و گفت: تلاوت قرآن باید در مصداق اای عملی اجرایی شود.

در این مراسم تقوی فرد رییس کل دادگستری مازندران نیز با اشاره به نقش فرهنگ قرآنی در پیشگیری از جرائم گفت: همه باید با نور قرآن حرکت کنیم.

حجت الاسلام تقوی فرد افزود: قرآن با بیان پند و اندرزها زمینه مختلف زندگی اجتماعی را برای انسان نشان می دهد.

وی با بیان اینکه فهم معانی بلند قرآن کریم به درستی در میان آحاد جامعه ایجاد نشده است, گفت: ریشه بسیاری از جرائم عمل نکردین به فرامین الهی و قرارگیری در مسیر صحیح زندگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام