آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

دیپلماسی اداری در سازمان اداری و استخدامی کشور پیگیری می‌شود

لطیفی خبر داد: دیپلماسی اداری در سازمان اداری و استخدامی کشور پیگیری می‌شود

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با حضور در اجلاس رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، گفت: «مسئله فرهنگ، مزیت انقلاب اسلامی است، نباید از این موضوع غفلت کنیم، مخصوصاً در دوره‌ای که با یک جنگ شناختی و ترکیبی مواجه هستیم.»

وی از رایزنان فرهنگی حاضر در نشست درخواست کرد تا مسئله ارتباطات را به عنوان مرابطه نگیرند، بلکه هما‌نگونه که در ادبیات دینی ارتباطات به معنی همکاری و همسازی گرفته می‌شود، به این مفهوم نگاه کنند.

دکتر لطیفی از پیگیری موضوع «دیپلماسی اداری» در سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد و گفت: «تعامل با کشورهای همسایه بسیار مهم است. نظامات اداره و حکمرانی در کشورهای همسایه ما به‌شدت متأثر از نظاماتی است که دنیای غرب در حال دیکته‌کردن است. اگر سیاست ما حسن همجواری و توجه ویژه به همسایگان است، باید به این موضوع بیش از پیش توجه کنیم که دنیا تشنه معارف انقلاب اسلامی است، آزادگان دنیا استکبارستیزی و صهیونیزم‌ستیزی انقلاب اسلامی را پذیرفته‌اند اما انتظار دارند فناوری اداره کشور را هم به آنان منتقل کنیم.»

در پایان این اجلاس تفاهم‌نامه‌ای برای همکاری‌های مشترک میان سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی امضا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام