اخبار اداری و استخدامی

سنجش بهره وری نظام اداری در جشنواره شهید رجایی ۹۷

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با بکارگیری نیروهای جوانتر، تا پایان برنامه ششم توسعه متوسط سن مدیران کشور حداقل هشت سال کاهش پیدا می کند.

شناسنامه قانون | 150642278464063100

جمشید انصاری عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ زنجان در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون میانگین سنی مدیران میانی به بالای کشور، بیش از 47 سال است که قصد داریم این رقم را به سن 40 سال برسانیم. 

این مسئول خاطرنشان کرد: تصمیم هایی در شورای عالی اداری کشور در این زمینه گرفته و ابلاغ و بر اساس آن برخی از شرایط احراز شغل مدیریت تسهیل شده است. 

وی یادآورشد: این ابلاغ ها در بخش جوانان و مدیریت بانوان در دستگاه های اجرایی است و تکالیفی هم از سوی رئیس جمهوری و سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه های اجرایی اعلام شده است. 

انصاری اظهار کرد: با تغییراتی که در مدیران انجام می شود، جایگزین ها، افراد جوانتر می شوند و این کار بتدریج طی برنامه ششم توسعه یا تا سال 1400 محقق می شود. 

وی در خصوص بهره وری در دستگاه های اجرایی کشور خاطر نشان کرد: بناست از امسال سنجش بهره وری در نظام اداری آغاز شود، پیش از این این شاخص ها به بخش خصوصی داده می شد. 

انصاری ادامه داد: با ابلاغ شاخص سنجش بهره وری به دستگاه های اجرایی و اداری کشور، سال آینده در جشنواره شهید رجایی بهره وری دستگاه ها مورد ارزیابی قرار می گیرد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام