آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

تعویق اعلام نتایج آزمون وکالت سال 1401 مرکز وکلای قوه قضاییه

تعویق مجدد اعلام نتایج آزمون وکالت سال 1401 مرکز وکلای قوه قضاییه به علت اختلاف‌نظر درباره نحوه محاسبه نمرات

شناسنامه قانون – سخنگوی مرکز وکلای قوه قضاییه از لزوم تصمیم‌گیری مجدد برای اعلام نتایج آزمون فوق‌العاده سال ۱۴۰۱ این مرکز خبر داد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از اختبار، صفحه اینستاگرامی معاونت سنجش و ارزیابی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به نقل از اسماعیل حسینی ایجی، سخنگوی این مرکز نوشت:

با توجه به اینکه قانون تسهیل یک قانون نوپا می باشد و اختلاف نظر در نحوه محاسبه نمرات بر اساس تراز یا درصد نیز وجود دارد، اعلام نتایج نهایی در تاریخ اعلام شده منوط به تصمیم‌گیری مجدد خواهد بود که اگر نتیجه مطلوب حاصل گردید، نتایج را اعلام خواهیم کرد.

هدف مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده قوه قضائیه بر این است که نتایج را بر مبنای قانون و بهترین نحوی که به نفع داوطلبان باشد، اعلام کند.

ضمن عرض پوزش از داوطلبان تقاضای صبوری و خونسردی را داریم.

گفتنی‌ست پیش‌تر اعلام شده بود نتایج آزمون روز دوشنبه ۶ تیرماه اعلام می‌شود اما صبح امروز روزنامه جام‌جم به نقل از اسماعیل حسینى ایجى، نوشت: «قرار بود امروز دوشنبه، ششم تیر ماه نتایج آزمون فوق العاده مرکز اعلام شود اما اختلاف نظرى در مورد نحوه محاسبه نمرات وجود دارد. امروز ظهر جلسه‌اى داریم اگر به جمع‌بندى برسیم در اولین فرصت نتایج را اعلام مى‌کنیم. نتیجه این جلسه به نفع داوطلبان است.»

جزییات بیشتری درباره موضوع این اختلاف‌نظرها تاکنون اعلام نشده است.

بیشتر ببینید:

6 دیدگاه

  1. با سلام و عرض ادب و احترام خدمت مسئولین بزرگواری
    نظر بنده اینه که پروانه وکالت به تمامی فارغ التحصیلان حقوق اعطا بشه حالا هرکس توانایی کار کردن و زرنگتر بود تونست پرونده بگیره کار کنه

  2. یه زمانی وکالت ابهت داشت وکیلی که ۳ماهه داره کرایه دفترش از خانوادش میگیره بعد چند سال وکالت اینقد رشته های دیگه رونقی نداره همه رو اوردن به وکالت با بازار کار بدون پرونده توزم زیاد با اینکه کثرت پرونده زیاده ولی مردم پول وکیل ندارن متاسفم برا این مملکت

    1. وکیل با لیاقت و با سواد مشتری خود را خواهد داشت.
      مثل اینکه طلافروش زیاده، دیگر کسی دنبال این شغل نرود به همین ترتیب دیگر مشاغل…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام