اخبار اداری و استخدامی

تصویب اولویت طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور کار صحن علنی روز چهارشنبه ۱ تیر

اولویت طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور کار مجلس قرار گرفت

پس از مدت‌ها کش و قوس پیرامون تهیه و تدوین طرح ساماندهی کارکنان دولت، «درخواست اولویت» در دستور کار جلسه علنی فردا ( چهارشنبه ۱ تیر) مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از ایلنا، پس از آنکه تدوین طرح ساماندهی کارکنان دولت در زمستان سال گذشته در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به پایان رسید این طرح در حالی  به هیات رییسه مجلس ارائه شد که بیش از ۱۸۰ نماینده در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس خواستار تسریع در رسیدگی این طرح شده بودند.

پس از آن بررسی طرح به منظور ادامه مذاکرات و ایجاد هماهنگی میان مجلس و دولت متوقف ماند.

بر اساس این گزارش، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت که جهت بررسی به کمیسیون اجتماعی مجلس به عنوان اصلی ارجاع شده بود، در جلسه روز یکشنبه مورخ ۱۸/۲/۱۴۰۱ با حضور مسؤولان محترم دستگاه‌های اجرائی ذیربط و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با اصلاحاتی در عنوان و متن به شرح زیر به تصویب رسید. گزارش این طرح در اجرای ماده (۱۴۳) قانون آیین‌نامه داخلی تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.

گفتنی است، گودرزی نماینده مجلس در نشست علنی روز یکشنبه، ۲۹ خرداد ماه مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرده بود که بر اساس دستور ایشان در ایام عید فطر، سه شبانه روز با سازمان اداری و استخدامی جلسه گذاشته‌ شده است و بر اساس تفاهم این جلسات برشی از طرح برای بررسی در صحن علنی مجلس تهیه و ارسال شده است.

مشاهده متن کامل طرح جایگزین ساماندهی کارکنان

در همین راستا «درخواست اولویت» این طرح که پیش‌تر با ۱۸۰ امضاء به هیات رییسه مجلس ارسال شده بود در جلسه صبح فردا به رأی گذاشته خواهد شد و در صورت تصویب آن از روز یکشنبه ۵ تیر بررسی جزئیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام