اخبار اداری و استخدامی

عمران رمضانی: با شناسایی توانایی‌های مدیران و کارکنان هر مجموعه، قطعاً انتصاب مدیران در سمت‌های مختلف هدفمندتر خواهد شد.

رییس امور آموزش و بهسازی نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور با تاکید بر اهمیت موضوع جانشین پروری گفت: جانشین پروری از ضرورت‌های هر سازمانی است، اما ممکن است مدیران ارشد هر مجموعه آنقدر درگیر امور اجرایی شوند که متوجه افزایش سن مدیران خود نشوند و این موضوع باعث ایجاد خلاء در بین مدیران و کارکنان پایه مجموعه شود.

شناسنامه قانون | omranramezani

 متن مصوبه شورای عالی اداری در خصوص برنامه آموزش و تربیت مدیران آینده دستگاه‌های اجرایی

به گزارش «ایثار»، عمران رمضانی رییس امور آموزش و بهسازی نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور در روز شنبه 4 شهریورماه 96 در مراسم افتتاح «کانون ارزیابی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، گفت: حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد هر سازمانی در تحقق اهداف و برنامه‌ها نقش مهمی دارد و حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران این مجموعه در مراسم افتتاحیه کانون ارزیابی بنیاد نشان دهنده اهمیت این موضوع در بنیاد است.

وی افزود: موضوع تربیت مدیران در بنیاد روند خوبی داشته است و اقدامات مثبتی در این زمینه صورت گرفته است.

رمضانی با تاکید بر اهمیت موضوع جانشین پروری گفت: جانشین پروری از ضرورت‌های هر سازمانی است، اما ممکن است مدیران ارشد هر مجموعه آنقدر درگیر امور اجرایی شوند که متوجه افزایش سن مدیران خود نشوند و این موضوع باعث ایجاد خلاء در بین مدیران و کارکنان پایه مجموعه شود.

رییس امور آموزش و بهسازی نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور یکی از مهم‌ترین اهداف کانون ارزیابی را شناسایی توانایی مدیران و کارکنان هر مجموعه عنوان کرد و گفت: با شناسایی این توانایی‌ها، قطعآ انتصاب مدیران در سمت‌های مختلف هدفمندتر خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با اشاره به تقویت حوزه آموزش کارکنان در بنیاد گفت: مطمئناً برای رسیدن به اهداف بالاتر باید بهره وری را افزایش داد و این موضوع با افزایش توانایی‌ها و ظرفیت‌های مدیران و کارکنان با تکیه بر آموزش و ارزیابی مستمر محقق می‌شود.

سید منصور میرمرادی، راه تعالی سازمان‌ها را استفاده از تمام ظرفیت نیروی انسانی و شایسته سالاری عنوان کرد و گفت: امروزه سازمان‌ها به سمتی می‌روند که انتصاب مدیران به جریان سالم رقابتی تبدیل شده است و همین موضوع زمینه‌ای را برای افزایش توانایی‌های مدیران ایجاد کرده است.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین شهیدی همواره با دید مثبت به نیروی انسانی داخل بنیاد نگاه کرده‌اند و اعتماد کافی را به ظرفیت‌های داخل مجموعه داشته‌اند که همین موضوع باعث افزایش روحیه خدمتی در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران شده است.

میرمرادی با اشاره به تقویت حوزه آموزش کارکنان در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مطمئنآ برای رسیدن به اهداف بالاتر باید بهره وری را افزایش داد و این موضوع با افزایش توانایی‌ها و ظرفیت‌های مدیران و کارکنان با تکیه بر آموزش و ارزیابی مستمر محقق می‌شود.

وی تاکید کرد: دولت همواره در پی رفع مشکلات آحاد جامعه است و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در همین راستا نهایت تلاش خود را برای خدمات رسانی به مجموعه تحت پوشش خود که جامعه معزز ایثارگری است انجام می‌دهد.

ایران رادمنش معاون آموزشی سازمان آموزش مدیریت دولتی نیز در این جلسه به تشریح مبانی قانونی ارزیابی کارکنان و مدیران و همچنین ضرورت تربیت مدیران آینده پرداخت.

شناسنامه قانون | n00216320 r b 028

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام