اخبار اداری و استخدامی

جلسات سه شیفت بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در حال برگزاری است

جلسات سه شیفت بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در حال برگزاری است

شناسنامه قانون- به تازگی عکسی منتشر شده است که اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و معاونان سازمان اداری و استخدامی کشور را در جلسات فشرده که به صورت سه شیفت برگزار می‌شود، در ارتباط با بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت نشان می‌دهد.

در این تصاویر، آقایان عباس گودرزی، بابایی کارنامی، لطفی و بهروزی فرد از نمایندگان مجلس و آقایان عرب اسدی و جمالی از معاونان سازمان اداری و استخدامی به همراه کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس در جلسه حضور دارند.

پیش از این، حسین گودرزی، نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی و عضو کارگروه طرح قانونی ساماندهی کارکنان غیر رسمی خبر داده بود: کمیته مشترک کمیسیون اجتماعی و سازمان اداری و استخدامی طرح ساماندهی را با سرعت نهایی می کند.

دکتر حسین گودرزی عضوکارگروه طرح قانونی ساماندهی کارکنان غیر رسمی گفت: کمیته مشترک کمیسیون اجتماعی و سازمان اداری و استخدامی طرح ساماندهی را با سرعت نهایی می کنند

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه، دکتر حسین گودرزی گفت در آخرین جلسه کمیته طرح قانونی ساماندهی کارکنان غیر رسمی که با حضور اعضای کمیته و نمایندگان سازمان اداری و استخدامی و دیگر سازمان ها برگزار شد، مقرر گردید بعد از عید فطر، کمیته مشترک بصورت فشرده و با حضور نمایندگان کمیسیون اجتماعی و سازمان های مرتبط با نظر به جمیع شرایط موجود، طرح ساماندهی کارکنان غیر رسمی را نهایی و برای بررسی در صحن مجلس آماده نمایند.

40 دیدگاه

  1. سلام من 21 سال در ارگان دولتی مشغول بکارم بعد از 10 سال کارمعین شدم 7سال قرداد معین بودم برای نداشتن شناسه که اون هم مقصرش اداره بود دوباره شرکتی شدم تقاضا دارم بعد از این همه سال سابقه رسمی یا لااقل پیمانی شوم آیا حقم هس یا نه تا از این بلاتکلیفی در بیام ممنون

  2. برای نیروهای قراردادی راهنمایی و رانندگی هم یه فکری بکنید
    هیچ خدماتی نداریم
    کف حقوق رو میگیریم نه مدرک تحصیلی لحاظ میکنن نه حقوق درست خودمون رو بهمون میدن.
    چیزی نمیتونیم بگیم صدامون در نمیاد چیزی بگیم میگن تسویه کن بعد از اینهمه سال کار کردن به امید تبدیل وضعیت

  3. سلام ماکمک بهیارانی هستیم که از سال نود به عنوان کمک بهیار جذب بیمارستان ها شدیم ولی به ندر ت حکممون از کمک بهیار به پیشخدمت نذول کرد از مسولین محترم خواهشمندیم پیگیری کنید کی این حق به ما برگرد دباشد که دعای خیر ما بدرغه راه وزندگیتان شود

  4. لطفاً یک فکری هم برای اساتید جامعه المصطفی هم بکنید که بعد از ۱۳ سال تدریس و تحقیق و کتاب نوشتن اما هنوز حق التدریس هستیم و با حد اقل حقوق اگر قرار دادمون را تمدید نکنند بی کار میشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام