اخبار اداری و استخدامی

داود ملایی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان اداری و استخدامی

جمشید انصاری، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، طی حکمی آقای داود ملایی را به سمت «معاون توسعه منابع و پشتیبانی» آن سازمان منصوب کرد.

http://shenasname.ir/images/M_images/mollaee.jpg

به گزارش شناسنامه و به نقل از سایت سازمان اداری و استخدامی کشور، در این حکم این‌گونه آمده است:

جناب آقای مهندس داود ملایی

نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند شما در مدیریت‌های اجرایی، به موجب این حکم شما را به عنوان «معاون توسعه منابع و پشتیبانی» سازمان اداری و استخدامی کشور منصوب می‌نمایم.

مأموریت آن معاونت توجه خاص به سرمایه انسانی ارزشمند سازمان، طراحی و استقرار سامانه‌های هوشمند و توسعه فنآوری اطلاعات و پشتیبانی از مأموریت‌های اصلی سازمان خواهد بود که لازم است با همکاری همه مدیران و کارکنان سازمان اقدام گردد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از رهنمودها و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و رعایت اصل قانون‌مداری و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

جمشید انصاری- معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان

گفتنی است، مهندس داود ملايي پيش از اين مديرعامل و رئيس هيات مديره شركت آب و فاضلاب استان تهران، معاون عمراني استانداري آذربايجان غربي و عضو ستاد بحران آب و فاضلاب كشور بوده است.

پیش از این نیز، آقایان علی صفدری، به سمت معاون نوسازی اداری، علی اکبر اولیا، به سمت معاون سرمایه انسانی و آقای نصراله ترابی قهفرخی به عنوان معاون حقوقی، مجلس و نظارت آن سازمان منصوب شده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام