آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

میز تشریح دستگاه (متد) در سازمان اداری و استخدامی کشور تشکیل شده است

میز تشریح دستگاه (متد) در سازمان اداری و استخدامی کشور تشکیل شده است

سومین سفر دستگاهی یا میز تشریح دستگاه‌ «متد» با حضور دکتر لطیفی؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و دکتر سید جواد ساداتی‌نژاد؛ وزیر جهاد کشاورزی،‌ ۲۲ اسفند در این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور؛ در این نشست دکتر میثم لطیفی با اشاره به کار جهادی گفت: کار جهادی باید از این وزارتخانه به سایر دستگاه‌ها بجوشد. اگر می‌خواهیم تحولی ایجاد کنیم، باید از مأموریت‌ها و خدمات شروع کنیم. به این معنا که قرار است این نهاد چه مأموریتی را ارائه دهد و متناسب با مأموریت باید ساختار را بسازیم. اگر مأموریتی برای ما تکلیف شده، مانند امنیت غذایی، باید با شدت بیشتری آن را پیگیری کرد. حلقه مفقوده نظام اداری کشور، توجه به مأموریت‌ها است. باید برگردیم و از ابتدا مأموریت‌ها را بخوانیم و ببینیم مأموریت ما چیست؟ نگاه مدیریتی تناسب بین مأموریت و اختیارات است.

معاون رئیس‌جمهور خبر از تشکیل کارگروهی با عنوان میز تشریح دستگاه (متد) داد و عنوان کرد: سازمان اداری و استخدامی مسائل دستگاه‌ها را بررسی می‌کنند با حضور نمایندگان دستگاه به تحلیل و تبیین آن می‌پردازد. با برخی دستگاه‌ها تفاهم‌نامه‌هایی را منعقد کرده‌ایم و به مرحله امضاء رسیده است تا میز تشریح در دستگاه‌ها اجرایی شود.

وی موضوع فناوری اطلاعات و یکپارچه‌سازی را از موضوعات مهم عنوان کرد و ادامه داد: یکپارچه‌سازی در حوزه فناوری اطلاعات از نان شب هم برای ما واجب‌تر است، ما نیز کمک می‌کنیم تا یکپارچه‌سازی انجام شود. جلساتی با شورای عالی فضای مجازی داشتیم تا موضوع فناوری اطلاعات و ملاحظات امنیتی در نظر گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام