آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

بازدید “سلام سفاف” وزیر توسعه اداری سوریه از شرکت فناور بین المللی افتخارمدیران خاورمیانه

“سلام سفاف” وزیر توسعه اداری سوریه از شرکت فناور بین المللی افتخارمدیران خاورمیانه بازدید کرد

شناسنامه قانون- وزیر توسعه اداری جمهوری عربی سوریه در جریان آخرین دستاوردهای فناوران اصفهانی در شهرک علمی وتحقیقاتی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ سلام سفاف، وزیر توسعه اداری جمهوری عربی سوریه در بازدید از شرکت فناور بین المللی افتخارمدیران خاورمیانه مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در جریان فعالیت‌های فناورانه این شرکت قرار گرفت.

دکتر سفاف در این بازدید از ظرفیت‌ها و دانش بومی فناوران این شرکت در دستیابی به آخرین نرم افزار‌های فناورانه مدیریت شگفت زده شد.

شناسایی نیازهای فناورانه با تحلیل نمودار، عارضه‌یابی و بهبود فرآیندهای سازمانی، هم‌افزایی در منابع انسانی با هدف مدیریت و رهبری بهتر در سازمان، ساختارسازی هدفمند و تدوین استاندارد مشاغل، افزایش مهارت مدیران و پرسنل کلیدی در طرح مدرسه مدیران، برنامه‌ریزی استراتژیک همراه با شاخص‌گذاری قابل اندازه‌گیری و تحلیل انحراف به روش حل مسئله، همراهی و آماده‌سازی شرکت‌ها جهت تبدیل ایده محوری خود به دانش بنیان و دریافت مجوزات، تحلیل FMEA ، تحلیل شخصیت منابع انسانی و شناسایی سرمایه‌های انسانی مد نظر و … از جمله خدمات شرکت فناور بین المللی افتخارمدیران خاورمیانه مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان به صنایع کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام