آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

انتشار شماره سوم از دوره جدید نشریه برنامه (شماره 478) ارگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

شماره ۴۷۸ نشريه برنامه ارگان سازمان‌مديريت‌ و برنامه‌ريزي كشور منتشر شد.

به گزارش روابط‌ عمومي سازمان مديريت، اين نشريه كه سومين شماره از دوره جديد انتشار آن به شمار مي‌آيد با رويكرد سياست هاي اقتصاد مقاومتي بوده و اكثر مطالب آن با نگاهي به اين‌سياست منتشر شده است.

چشم‌انداز اقتصاد ايران در بستر اقتصاد مقاومتي،‌ عنوان نخستين گفت‌و گوي به چاپ رسيده در اين شماره است كه با حميد پورمحمدي، معاون سازمان مديريت و برنامه‌ريزي انجام شده و در آن به اقدام‌هاي عملياتي انجام شده براي تحقق سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي و فعاليت‌هايي كه دستگاه‌ها براي اجراي اين سياست‌ها بايد انجام دهند،‌ پرداخته شده است.

از ديگر مطالب به چاپ رسيده در اين شماره مي‌توان به گفت و گو با معاون امور بين‌الملل و بازرگاني وزارت نفت، نظام نظارت و ارزشيابي در برنامه‌‌هاي اقتصاد مقاومتي، مفهوم مولفه‌هاي تاب‌آوري و آسيب‌پذيري اقتصاد، توصيه‌هاي سياستي براي رونق بازار مسكن،‌ اشتغال از ديدگاه سياست‌گذاري عمومي و اقتصاد كلان و سياست‌هاي كلي اقتصاد مقاومتي اشاره كرد.

بنا به اين گزارش،‌ سخن مدير مسوول نيز به پرونده اقتصاد مقاومتي اختصاص دارد و در بخشي از آن مي‌خوانيم: اقتصاد مقاومتي يك بحث تئوريك محض نيست و بيشترين نقش را در حوزه اقتصاد كاربردي دارد كه بر عمل‌گرا بودن تاكيد دارد.

دانلود نشریه شماره 478 برنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام