اخبار اداری و استخدامی

پیام دکتر محمود عسکری‌آزاد، به مناسبت تشکیلات جدید سازمان

با توجه به تشکیل سازمان مدیریت و ابلاغ تشکیلات جدید، دکتر محمود عسکری‌آزاد از سمت خود به عنوان جانشین دکتر نوبخت در توسعه‌ی مدیریت و سرمایه‌ی انسانی کناره‌گیری کردند.

به گزارش شناسنامه، دکتر عسکری‌آزاد، در پیام خطاب به همکاران خود این‌گونه آورده‌اند:

«و قُل رَبِّ أدخِلنی مُدخَلَ صِدقٍ و أخرِجنی مُدخَلَ صِدقٍ واجعل لِی مَن لَدُنکَ سلطاناً نَصیراً/ بارالها مرا به قدم صدق داخل و به قدم صدق خارج گردان و به من از جانب خود حجت و روشنی عطا فرما»

توفیق الهی نصیب اینجانب شد که طی 20 ماه اخیر همراه و در خدمت شما در مسؤولیت جانشینی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور انجام وظیفه نمایم.

اکنون که با ادغام معاونت‌های توسعه مدیریت و برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور، مسؤولیت اینجانب در سمت یاد شده، به اتمام رسیده است و با موافقت ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، مسؤولیت انجام این وظایف در ساختار جدید به فرد دیگری محول خواهد شد، لازم می‌دانم ضمن تشکر از ریاست محترم سازمان، از زحمات و مساعدت‌های همه همکاران محترم اعم از معاونین، مشاورین، مدیران، کارشناسان و سایر کارکنان و نیز نمایندگان محترم معاونت در شوراها و کمیته‌های مربوط، قدردانی نموده و از همگی شما عزیزان حلالیت می‌طلبم.

خرسندم به استحضار برسانم که طی این مدت، با همفکری و همکاری شما عزیزان، اقدامات گسترده‌ای به منظور ترمیم مشکلات پیش‌آمده در نظام اداری و تأمین زیرساخت‌های اصلاحات اداری در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و رییس‌جمهور محترم انجام پذیرفته است، از قبیل تهیه و تصویب: نقشه راه اصلاح نظام اداری، برنامه جامع اصلاح نظام اداری، نقشه راه دولت الکترونیک، دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی بخش دولتی، دستورالعمل اصلاح رویه‌های نظام اداری، طرح تربیت مدیران آینده و…؛ ابلاغ حدود 40 دستورالعمل از سوی معاونت؛ طراحی و ایجاد ساز و کارهای راهبری، استقرار و نظارت بر اجرای برنامه‌ها، فرهنگ‌سازی برای اصلاحات اداری در بین مسؤولین و توجیه و آموزش دست‌اندرکاران.

الحمدلله امروز با حمایت دولت محترم و جناب آقای دکتر نوبخت و شما همکاران محترم به جرأت می‌توان گفت بر اساس زیرساخت‌های فراهم‌شده، نظام اداری در مسیر رشد و اصلاح قرار گرفته است و بی‌شک با ادامه این روند، اهداف پیش‌بینی شده در سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی نظام اداری و دیدگاه‌های رییس محترم جمهور، محقق خواهد شد.

امیدوارم با همت و تلاش و پشتکار همکاران محترم و با استفاده از تخصص، توانمندی و علم و آگاهی شما عزیزان، این مسیر تا تحقق اهداف مزبور ادامه یابد. انشاء‌الله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام