اخبار اداری و استخدامی

گزارش خبر بیست و سی (20:30) از استخدامی ها

پایان بهار، سررسید تعیین تکلیف قبولی های آزمون های استخدامی گذشته و آغاز سر و سامان دادن به آزمون های آینده!

به گزارش شناسنامه، در ابتدای گزارشی که در روز 29 فروردین ماه از بخش خبری بیست و سی (20:30) شبکه دو پخش شد، طی نقل قولی از دکتر نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در آبان ماه 1393 در شیراز، آورده شد: «همه آن کسانی که مراحل استخدامی آنها طی یک یا دو سال گذشته انجام شده بود، به یاری پروردگار در اسفند ماه آنها را استخدام می کنیم».

در ادامه این گزارش اینگونه آمده است: از این وعده معاون رییس جمهور هنوز شش ماه هم نگذشته که سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام کرد که از این پس دیگر استخدام در دستگاه ها سلیقه ای نخواهد بود و جذب نیرو فقط از طریق دو آزمونی که در خرداد و آذرماه هر سال برگزار می شود، صورت می گیرد.

مطابق گفته دکتر محمود عسکری آزاد، جانشین رییس در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، بـر اساس مجوزهایی که صادر شده انجام می دهیم که هم کار دستگاه ها ساده باشد و هـم کار شرکت کنندگان ساده شود و هم امتحانات از یک سطح تخصصی مناسب برخوردار باشد.

بر پایه این گزارش، این برنامه ریزی در حالی استارت خورده است که هنوز تکلیف افرادی که در آزمون استخدامی سال های پیش قبول شده اند، روشن نیست.

اما یک خبر خوش از جانشین رییس در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی:

در همه استان های کشور دارد فرایند صدور احکام پذیرفته شدگان در آزمون ها را انجام می دهند و این افراد به کار خود اشتغال پیدا خواهند کرد. فکر نمی کنم از فصل بهار بگذرد و کسی کار استخدامی وی انجام نگرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام