آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

ابلاغ دو مصوبه شورای عالی اداری از سوی دکتر روحانی

«برنامه آموزش و تربیت مدیران آینده دستگاه‌های اجرایی» و «تشکیل شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی و استانی» از سوی رییس‌جمهور ابلاغ شد.

به گزارش شناسنامه، این مصوبات که مربوط به یکصد و شصت و پنجمین جلسه مورخ 31/4/1393 شورای عالی اداری است که هر دو بنا به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور تصویب شده است، از سوی رییس‌جمهور، حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی برای اجرا ابلاغ شده است.

بر پایه این گزارش، «برنامه آموزش و تربیت مدیران آینده دستگاه‌های اجرایی» در راستای اجرای بند 4 سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر «دانش‌گرایی و شایسته‌سالاری مبتنی بر اخلاق اسلامی در نصب و ارتقاء مدیران» و به استناد بند 11 ماده (115) قانون مدیریت خدمات کشوری و در اجرای ماده (56) قانون یاد شده و نیز تکلیف مقرر در بند 7 برنامه مدیریت سرمایه انسانی نقشه راه اصلاح نظام اداری، ابلاغیه شماره 560/93/206 مورخ 20/1/1393 رییس‌جمهور، به تصویب رسیده است.

مشاهده متن کامل مصوبه «برنامه آموزش و تربیت مدیران آینده دستگاه‌های اجرایی»

همچنین، مصوبه «تشکیل شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی و استانی» به منظور طراحی سازوکارهای مناسب برای اجرایی‌نمودن سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و نقشه راه اصلاح نظام اداری، برای اجرا ابلاغ شده است.

مشاهده متن کامل مصوبه «شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی و استانی»

دکتر روحانی، ضمن ابلاغ این مصوبات بیان داشته است: ضروری است، وزراء و روسای دستگاه‌های اجرایی و استانداران محترم نسبت به اجرای مصوبه اهتمام نموده و معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس‌جمهور بر اجرای این مصوبه نظارت لازم را معمول و گزارش عملکرد آنرا به شورای عالی اداری ارایه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام