آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

برگزاری نشست تخصصی مؤلفه‌های مدیریت جهادی در مکتب شهید سلیمانی

برگزاری نشست تخصصی مؤلفه‌های مدیریت جهادی در مکتب شهید سلیمانی (نامه شماره ۵۴۱۷/۱ مورخ ۱۱/۱۰/۱۴۰۰ مرکز آموزش مدیریت دولتی)

کلیه دستگاه‌های اجرایی

با سلام و احترام؛

با عرض تسلیت فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهیدی که برای همه انسان‌ها در هر گروه، جناح و مسلکی الگوی انسان تراز در دوران غیبت است.

در پرتو انقلاب اسلامی انسان‌های بسیار و شخصیت‌های ویژه‌ای تربیت شدند که شهدا بارز و نمونه کاملی هستند که از جان خود برای امنیت و اقتدار کشور گذشتند و شهید سلیمانی بر قله رفیع این انسان‌های کامل قرار دارد. در گام دوم انقلاب و تحقق تمدن ایرانی- اسلامی، شناسایی و ارائه الگوهای موفق و تراز نقش حائز اهمیتی دارد.

در این راستا مرکز آموزش مدیریت دولتی ضمن تکریم دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، نشست تخصصی با عنوان مؤلفه‌های مدیریت جهادی در مکتب شهید سلیمانی با سخنرانی جناب آقای دکتر عبدالله ممبینی در روز چهارشنبه مورخ ۱۵/۱۰/۱۴۰۰ از ساعت ۱۳ تا ۱۵ به صورت برخط برگزار می‌نماید.

بدین‌وسیله از کلیه مدیران و کارکنان آن سازمان، دستگاه‌های تابعه و مراکز استانی برای حضور در این نشست تخصصی دعوت به عمل می‌آید.

دستور فرمائید ضمن اطلاع‌رسانی به منظور ثبت‌نام رایگان و اعلام حضور در نشست مذکور به نشانی: https://lms.smtc.ac.ir مراجعه و يا در صورت لزوم براي دريافت هرگونه اطلاعات مورد نياز با تلفن هاي  ۴۲۵۰۱۵۲۱ و  ۴۲۵۰۱۲۳۴ تماس حاصل نمايند.

شهلا سهرابی- رییس مرکز آموزش مدیریت دولتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام