آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

۶ طرح ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش ادغام می‌شوند

رأی کمیسیون آموزش به ادغام طرح های ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از بررسی طرح‌های مربوط به ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش در نشست امروز کمیسیون با حضور نمایندگان طراح خبر داد و گفت: پس از بحث و بررسی‌های صورت گرفته در نشست امروز، مقرر شد طرح‌های مطروحه در یکدیگر ادغام شوند.

رضا حاجی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۱۲ دی) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: تمامی طرح‌های ارجاع شده به کمیته آموزش و پرورش کمیسیون در صحن کمیسیون با حضور نمایندگان طراح از جمله آقایان محمودزاده و صباغیان، مسئولان وزارت آموزش و پرورش، مرکز پژوهش‌‎های مجلس، سازمان امور استخدامی و سازمان برنامه و بودجه مورد بحث و برررسی قرار گرفت.

نماینده مردم آمل در مجلس ادامه داد: نهایتا پس از بحث‌های کارشناسی صورت گرفته بر اساس نظر اعضای کمیسیون مقرر شد، تمامی طرح‌‎های مطروحه ادغام و یک طرح از کمیسیون راهی صحن علنی مجلس شود.

وی اضافه کرد: لازم به ذکر است عنوان ۶ طرح‌ مورد بررسی در کمیسیون به این شرح است؛ «طرح تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش»، «طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمان»، «طرح ساماندهی و تامین و تربیت نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش»، «طرح اصلاح قانون الحاق یک تبصره به ماده الحاقی به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش»، «طرح الحاق تبصره ۱۱ به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی»، «طرح الحاق یک تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش».

9 دیدگاه

      1. عادلانه ترین کار آزمونه .پس به کارنامه سبزها چی میگید که چند ساله هی بکوب درس میخونن و قبول میشن ولی به دلیل کمبود ظرفیت ردشون میکنن و میگن دوباره باید آزمون بدید؟!!

  1. با سلام بنده با مدرک دکتری ونویسنده 5 جلد کتاب اموزشیار نهضت سواد اموزی هستم تورا خدا تعیین تکلیف کنید اجرکم عندالله

  2. سلام، ما مربیا های پیش دبستانی که 10 و12 ساله عمر وجوانی و به امید استخدام بدون هیچ مزایایی گذاشتیم، وبه مرز سن استخدام رسیدم، پس تکلیف مون چی میشه، در صورتی که از نیروی مستحق تر وبا تجربه تریم برا اموزش مقطع ابتدایی، خواهشا حق ما راضایع نفرمایید.

  3. سلام لطفا تکلیف نهضتیهای بعد از ۹۲رو بدون آزمون مشخص کنید.خیلی از این نهضتیها رشته های غیرمرتبط هستن.تا کی باید اینهمه بلاتکلیفی و سختی رو تحمل کنن.چه فرقی بین نهضتیهای قبل و بعد از ۹۲ هست.

  4. باسلام چرانهضت های قبل ۹۲آزمون داخلی برایش منع نبود ولی برای آموزش دهنده ای بعد۹۲ خلاف قانون توروخداعدااااااااااالت رورعایت کنید

  5. سلام و عرض ادب قراردادتطبیق یافته های نهضت سوادآموزی که اکنون در آموزش و پرورش مشغول به کارند از سال ۸۳ قراردادتطبیق یافته هستیم و تبدیل وضعیت نشدیم و حدودا ۵۰ نفر در کل ایران این شرایط قرارداد رو داریم لطفا بدونه آزمون تکلیف ما رو مشخص کنید واقعا برگزاری آزمون در حق ما اجحاف و ظلم بزرگی هستش حق التدریسیها رو بدون ازمون ورودی تبدیل وضعیت کردن ما قراردادی هستیم اما با این وجود هیچ تدبیری برای تبدیل وضعیت ما اندیشیده نشده ظلم تا کی ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام