آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

دستورالعمل برنامه توسعه سنواتی آموزش و پرورش در سال تحصیلی 94-1393

از سوی وزیر آموزش و پرورش، دستورالعمل «برنامه توسعه سنواتی آموزش و پرورش در سال تحصیلی 94-1393» ابلاغ شد.

به گزارش شناسنامه و به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، این دستورالعمل در چهارمین سال اجرای برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور در بخش آموزش و پرورش و به منظور تدوین برنامه عملیاتی آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

در این دستورالعمل تحقق اهدافی شامل؛ برنامه ریزی و تمهید مقدمات لازم برای شروع سال تحصیلی جاری، ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی، ساماندهی بهینه منابع انسانی و بهره‌وری کامل منابع و امکانات موجود، نظام‌مندشدن روش های تامین و به کارگیری نیرو در استان ها و مناطق کشور، توسعه آموزش و پرورش در مناطق کمتر توسعه یافته و عملیاتی نمودن اهداف کمی مصوب در بسته های اجرایی برنامه پنجم توسعه مورد تاکید قرار گرفته است.

در این دستور العمل که به امضای وزیر آموزش و پرورش رسیده است؛ مسئولیت اجرایی این برنامه در استان برعهده مدیرکل آموزش و پرورش استان قرار گرفته است و فرآیند اجرایی این برنامه در حوزه معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی می باشد.

براساس این دستورالعمل، رویکرد کلی در تدوین و اجرای این برنامه، توجه به مشکلات در حوزه اجرا و ملحوظ نمودن دیدگاه ها و پیشنهادهای مسئولان آموزش و پرورش استان ها و مناطق و برنامه ریزی ها خواهد بود.گفتنی است؛ این دستورالعمل در 36 برگ به کلیه استان ها ابلاغ شده است.

متن کامل دستورالعمل را در این لینک ملاحظه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام