آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

ستاد تدوین برنامه ششم توسعه به طور رسمی شروع به کار کرد

اولین جلسه ستاد تدوین برنامه ششم توسعه با حضور اعضاء و به ریاست دکتر محمد باقر نوبخت، معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رییس‌جمهور تشکیل شد.

به گزارش شناسنامه و به نقل از سایت معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور، در ابتدای جلسه نوبخت ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که با رویکرد توسعه‌ای و مقاوم کردن اقتصاد کشور تدوین شده است و همچنین سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی که معطوف به توسعه کشور است می‌توانند مبنای تدوین برنامه قرار گیرند.

نوبخت افزود: نقشه راه کلی برای تدوین برنامه ششم شامل آگاهی از آخرین وضعیت موجود، تبیین وضعیت مطلوب براساس سند چشم‌انداز با نظر به اقتصاد مقاومتی، تعیین اهداف و اقدامات مورد نیاز برای رسیدن به وضع مطلوب و منابع مورد نیاز برای آن خواهد بود.

در ادامه جلسه پورمحمدی معاون برنامه‌ریزی اين معاونت و دبیر ستاد تدوین برنامه ششم ضمن برشمردن اصول درنظر گرفته شده برای تدوین برنامه ششم، اهم اقدامات انجام شده در راستای آمادگی و تجهیز معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهوری برای تدوین برنامه را برای اعضاء حاضر در جلسه ارائه كرد.

گفتني است در ادامه جلسه اعضاء به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند و همچنين مقرر گردید معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئيس‌جمهور چارچوب کلی تدوین برنامه را تهیه و به هیأت دولت ارائه كند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام