آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

دولت نباید به گسترش سازمان‌های دولتی و استخدام دست بزند

جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری گفت: دولت از احداث طرح های عمرانی جدید و گسترش سازمان های دولتی باید خودداری کند.

محمود عسکری آزاد روز شنبه در حاشیه نشست معاونان توسعه مدیریت ومنابع انسانی در کارگروه منطقه یک در استانداری تهران در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: طبق قانون مدیریت خدمات کشوری فعالیت های جدیدی که در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قرار است انجام شود باید توسط مردم صورت گیرد.

وی افزود: قانون، کمک مالی دولت به مردم برای ورود به فعالیت های اقتصادی و عمرانی را پیش بینی کرده تا بتوانند سرمایه گذاری کرده و سپس از آنها خرید خدمت کند.

عسکری آزاد گفت: شراکت در احداث طرح های عمرانی راه دیگری است که قانون پیش پای دولت نهاده تا بدین ترتیب کلنگ طرح های عمرانی جدید تنها توسط دولت به زمین زده نشود.

وی تاکید کرد: دولت از گسترش سازمان های دولتی جدا خودداری کرده و نیز استخدام نباید داشته باشد.

جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری گفت: طرح های عمرانی که باقی مانده باید با روش هایی که در قانون پیش بینی شده به خصوص ماده 24 قانون خدمات مدیریت کشوری و مواد دیگر از سوی دولت به مردم واگذار شده و سپس از آنها خرید خدمت صورت گیرد نه آنکه دولت خود اقدام به احداث کند.

عسکری آزاد بیان کرد: پس از آنکه طرح ها به مردم واگذار شد برای ارتقا کیفیت، قیمت تمام شده را اجرا کنیم تا شاهد طرح های با کاربرد مناسب باشیم.

وی در خصوص نیروهایی که در دولت قبل جذب شده اند نیز گفت: این نیروها باید به مرور زمان تعیین تکلیف شوند.

سیاست واگذاری هرچه بیشتر امور به مردم سیاستی است که به شدت از سوی دولت یازدهم پیگیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام