اخبار اداری و استخدامی

تصويب نقشه راه دولت الكترونيك و دائمي شدن قانون مديريت

دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری روز دوشنبه 15 اردیبهشت ماه 93 در یکصد وشصت و سومین جلسه شورای عالی اداری بررسی می شود.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، در این نشست همچنین بررسی و تصویب نقشه راه دولت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران و برنامه تربیت مدیران آینده دستگاه های اجرایی در دستور کار خواهد بود.

یکصد و شصت و سومین جلسه شورای عالی اداری به ریاست اسحق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی اداری، محمود عسکری آزاد جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، وزرای کشور، اموراقتصادی و دارایی، دادگستری، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش،استانداران تهران و زنجان و دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

موضوعات موسسات دولتی ایجاد شده در سال های 1386 تا 1392در تطبیق با تبصره ماده 115 و ماده 123 قانون مدیریت خدمات کشوری و شرح وظایف و ترکیب شورای توسعه مدیریت دستگاه های اجرایی برای راهبری اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری از دیگر مواردی است که در نشست آتی شورای عالی اداری مورد بررسی قرار می گیرد.

این شورا در نشست قبلی خود، نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور را تصویب کرد که با امضا و ابلاغ رئیس جمهوری لازم الاجرا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام