اخبار اداری و استخدامی

انتصاب شهلا سهرابی- رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی

شهلا سهرابی رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی شد

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور دکتر شهلا سهرابی را به عنوان رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی منصوب کرد.

«تکمیل و به‌روزرسانی بانک اطلاعات مدیران دولتی و سرمایۀ انسانی کشور به شیوه‌ای نوین و عالمانه»، «تحول اساسی در فرآیند آموزش کارکنان دولت»، «مستندسازی تجربۀ مدیران»، «احیای مراکز استانی و تقویت جایگاه علمی آن‌ها»، «توانمندسازی کارکنان دولت بر اساس نیازسنجی‌های آموزشی دستگاه‌محور»، «استفادۀ هدفمند و حداکثری از فناوری‌های نوین آموزش»، «تعامل گسترده و مؤثر با مؤسسات علمی و پژوهشی کشور و استفاده از ظرفیت‌های علمی ایشان در راستای حل مسائل نظام اداری» از مهم‌ترین وظایفی است که در این حکم بر عهدۀ وی گذاشته شده است.

گفتنی است، دکتر سهرابی دانش آموختۀ رشته مدیریت دولتی از دانشگاه علامه طباطبایی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است. از سوابق وی می‌توان به ریاست دانشگاه واحد شهریار و صباشهر، عضو هیئت مدیره انجمن علمی مدیریت دولتی ایران، عضو هیئت مدیره انجمن علمی حکمرانی متعالی، رئیس ستاد شاهد و ایثارگر، مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی، مدیر آموزش مجازی، سرپرست جذب دانشجویان غیرایرانی، مسئول کارگروه مدیریت و اقتصاد و مسئول خانه نخبگان بسیج علمی استان تهران اشاره کرد.

وی همچنین دانشجوی نمونۀ دوره دکتری در بیست‌و‌سومین دوره انتخاب دانشجویان نمونه سال ۱۳۹۳ کشور است.

دکتر سهرابی بیش از ۶۰ مقالۀ علمی در نشریات و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی در حوزۀ مدیریت نگاشته و راهنمایی بیش از ۷۰ پایان‌نامه در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری را بر عهده داشته است.

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام