آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

تکذیبیه خبر تابناک در مورد استخدام ها

تکذیبیه خبر تابناک در مورد استخدام ها

روابط عمومی معاونت توسعه و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در پاسخ به خبر «استخدام افراد بی سواد، ششم ابتدایی، سیکل، دیپلم دورغ است» توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش تابناک روابط عمومی این معاونت آورده است: بازگشت به گزارش خبری منتشر شده در روز شنبه24اسفندماه زیر عنوان«استخدام افراد بی‌سواد، ششم ابتدایی، سیکل، دیپلم دروغ است»! توضیحات زیر با هدف روشن شدن ذهن مخاطبان و هموطنان ارجمند تقدیم می‌شود:

ورود به بحث استخدام‌های غیرقانونی دولت‌های نهم و دهم در گفت و گویی با روزنامه اعتماد صورت گرفت و در این گفت و گو، جانشین محترم معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، از استخدام غیرقانونی 76هزار نفر در وزارت آموزش و پرورش در کل کشور در طول فعالیت دولت قبل خبر داد و برای نمونه، به سطح تحصیلات نیروهای استخدام شده در یک استان توسط آن وزارت اشاره نمود که متاسفانه در اثر سهو حرفه‌ای، استخدام این تعداد نیرو به آموزش پرورش یک استان نسبت داده شد و واکنش‌هایی را برانگیخت.

خواهشمند است به‌منظور ‌رفع ابهام و تنویر افکار عمومی، این متن را مورد استفاده قرار دهید. پیشاپیش فرارسیدن سال نو را به جناب‌عالی و همکاران محترم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و سالی سرشار از بهروزی برایتان از درگاه خالق بی‌نیاز خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام