آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

داوري كنيد: برنامه اصلاحات در مديريت و نظام اداري

از سوي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني صورت گرفت؛

برنامه اصلاحات در مديريت و نظام اداري كشور به داوري گذاشته شد

بدون ترديد از نخستين عرصه‌هايي كه بايد در خصوص آن چاره انديشي فوري و تدبير كرد، عرصه مديريت و نظام اداري كشور است كه خوشبختانه دولت يازدهم در اين مسير، هم عزم كافي و هم برنامه‌هاي كارآمدي را در دستور كار دارد.

معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور پيش‌نويس برنامه اصلاحات در مديريت و نظام اداري كشور را به داوري و نظرخواهي كارشناسان و صاحب نظران گذاشت.

رييس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام اين خبر گفت: نظام اداري يكي از زيرساخت‌هاي مهم توسعه است كه بي توجهي به آن آسيب‌هاي جبران‌ناپذيري به تحقق آرمان‌هاي كشور، برنامه‌ها و رضايت مردم وارد خواهد كرد.

جمشيد اثني عشري با اشاره به توجه و اهتمام ويژه دولت يازدهم به اصلاح ساختار مديريت و نظام اداري كشور گفت: بدون ترديد از نخستين عرصه‌هايي كه بايد در خصوص آن چاره انديشي فوري و تدبير كرد، عرصه مديريت و نظام اداري كشور است كه خوشبختانه دولت يازدهم در اين مسير، هم عزم كافي و هم برنامه‌هاي كارآمدي را در دستور كار دارد.

وي در همچنين از تهيه پيش‌نويس برنامه اصلاحات در مديريت و نظام‌اداري كشور در معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور خبر داد و گفت: اين پيش نويس به موازات رايزني و ارائه به متوليان امر در هيات دولت، در معرض مطالعه، داوري و نظرخواهي تمامي خبرگان، صاحب‌نظران، مديران اجرايي و سياسي و كارشناسان قرار مي‌گيرد تا پس از كسب نظر و دريافت ديدگاه‌هاي كارشناسي، در قالب برنامه‌اي اصولي، علمي، عملي و مطابق با نيازهاي روز كشور، به تاييد و اجرا نزديك شود.

اثني عشري با اشاره به اهميت نظرخواهي از كارشناسان براي انجام كارهاي بزرگ ادامه داد: بر اين اساس پيش نويس برنامه اصلاحات در مديريت و نظام اداري كشور نيز در سايت اينترنتي معاونت (www.mdhc.ir) در دسترس قرار گرفته است و ما منتظريم مسئولان كشور، مديران دستگاه‌هاي اجرايي، صاحب‌نظران، اصحاب انديشه، قلم و رسانه، ديدگاه‌ها و انتقادات و پيشنهادهاي خود را در مورد اين برنامه از طريق پست الكترونيكي [email protected] به ما انتقال دهند.

برای دانلود پيش نويس اصلاحات بر روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام